کد خبر : 1549590 | 06 شهریور 1397 ساعت 12:08 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

چالش بزرگ پرسپولیس: جای خالی امیری

یک سال پیش وحید امیری با فراری دیدنی زمینه ساز تک گل صعود بخش پرسپولیس به جمع 8 تیم برتر شد اما حالا او در ترابزون اسپور حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها امشب کار سختی مقابل الدحیل دارند، آن ها فصل پیش لخویا را که الان الدحیل شده را حذف کردند اما نه پرسپولیس تیم فصل گذشته است و نه الدحیل شباهت آنچنانی به لخویا دارد. قطری ها منتخبی از ستارگان کشورهای مختلف را به تیمشان آورده اند و از آنطرف پرسپولیس ستاره هایی چون امیری، طارمی، محرمی، احمدزاده و... را از دست داده است.

 

1331663

 

اما مهم ترین بازیکنی که دیگر در پرسپولیس حضور ندارد، بدون شک وحید امیری است. هافبک کناری وینگر اهل لرستان فوتبال ایران 2 فصل در پرسپولیس حضور داشت و سرخ ها توانستند با او 2 بار قهرمان لیگ شوند. امیری مهره ای تکنیکی، سرعتی، جنگنده و خستگی ناپذیر بود که همتایش در فوتبال ایران وجود ندارد.

 

در دیدار فصل گذشته پرسپولیس - لخویا، امیری در دقیقه 22 با فراری استثنایی به قلب خط دفاعی لخویا زد و سپس توپ را به طارمی فرستاد که پاس کات بک این بازیکن به مدافع حریف خورد و وارد دروازه شد. نگاهی به این گل، هنر شماره 19 پرسپولیس را هر چه بهتر عیان می کند.

 

امشب قرمزها باید در نبود این ستاره مقابل تیم نبیل معلول بازی کنند و باید دید آیا مهره های چون سیامک نعمتی، بشار رسن یا امید عالیشاه می توانند جای خالی این بازیکن را پر کنند یا خیر؟

 

1331664

دیدگاه‌ها