کد خبر : 1549611 | 06 شهریور 1397 ساعت 14:07 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار گرو بدون پاس کلیدی و شوت در چارچوب (آنالیز)

مهاجم استقلال دومین شب آرام خود را هم با حضور در این تیم پشت سر گذاشت تا حالا انتقادها به جذب این بازیکن به اوج خود برسد.

پایان کار گرو بدون پاس کلیدی و شوت در چارچوب (آنالیز)

 به گزارش ورزش سه، الحاجی گرو یکی از مهمترین و حساس ترین بازیکنان استقلال در نقل و انتقالات بود، بازیکنی که قرار بود با حضور در این تیم جانشین مامه تیامی بشود که فصل قبل در لیگ قهرمانان آسیا 7 گل زده بود و در کورس آقای گلی این رقابت ها قرار داشت.


اما آمار گلزنی گرو در چند سال اخیر تردیدهایی را در مورد جذب این بازیکن به وجود آورده بود چراکه او در طول سال هایی که در فوتبال سوئد فعالیت می کرد هرگز چهره یک گلزن تمام عیار را نداشت ولی مدیران استقلال با اعتماد به شفر اقدام به جذب این بازیکن کردند.


گرو در بازی با فولاد بدون اینکه کار خاصی کند بازی را به پایان برد اما او در بازی با السد هم در ترکیب استقلال به میدان رفت و البته آمار ناامید کننده ای به ثبت رساند.


الحاجی گرو تقریبا در تمام طول 90 دقیقه ای که در زمین حضور داشت اصلا در محوطه جریمه حاضر نبود و از این اسفناک تر اینکه بازی را بدون شوت در چارچوب و حتی پاس کلیدی به پایان رساند.


گرو حالا بیشتر از هر زمان دیگری عملکردش با انتقاد رسانه ها و هواداران استقلال روبرو شده است و باید دید شفر برای بازی های بعدی چه تصمیمی برای هافبک تیمش خواهد گرفت.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها