کد خبر : 1549757 | 06 شهریور 1397 ساعت 21:58 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون قاطعانه با بی نظمی ها برخورد کند 

پاشازاده: سه امتیاز هفته اول متعلق به بادران است

سرمربی تیم فوتبال بادران از فدراسیون فوتبال خواست در خصوص بی نظمی ها در لیگ آزادگان، برخوردی قاطع و قانونمند داشته باشد.

پاشازاده: سه امتیاز هفته اول متعلق به بادران است 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده در سه هفته گذشته از لیگ یک، اتفاقات عجیبی را روی نیمکت بادران تجربه کرد؛ از غیبت تیم حریف گرفته تا قطع برق و توفان در بوشهر و البته اشتباهات داوری در بازی ها. در همین زمینه، برای دقایقی با پاشازاده به گفت و گو  پرداختیم: 


*در این فصل، شرایط خاصی بر لیگ یک حکمفرماست. شما از وضعیت کلی بادران رضایت دارید؟ 


من باید در چند بخش صحبت کنم اما در کل باید بگویم از وضعیت حاکم بر لیگ راضی نیستم. در واقع ما نوع لیگ مان مریض است. من تیمی را تحویل گرفته ام که نسبت به فصل گذشته 85 تا 90 درصد تغییر دارد و این موضوع می تواند برای همه ما یک مشکل مهم باشد. رسیدن به بهترین راهکار و هماهنگی، کمی زمان‎بر است و این دقیقا همان پروسه ایست که باید با کار و تمرین بیشتر، انجام دهیم و بتوانیم یک تیم بسازیم. در این پروسه، طبیعی است که خیلی از مسائل نیز تاثیرگذار باشد. باید بگویم در این مدت ما یک بادران جدید را ساختیم چون بازیکنان جدیدی آمدند که احتیاج به هماهنگی دارند. 


*لیگ برای بادران چطور آغاز شد؟  


ما در این سه هفته با اتفاقات عجیبی مواجه شدیم. مثلا در هفته اول که اصلا بازی نکردیم و این موضوع خیلی به ما ضربه زد. در بازی دوم کار را شروع کردیم که به یکباره هوا توفانی شد. با توفان کنار آمدیم، پنالتی بدی به حریف مان یعنی شاهین بوشهر هدیه کردیم. بعد از آن برق ورزشگاه قطع شد. دوباره سوار بر بازی شدیم و حتی به گل رسیدیم، به حریف فشار آوردیم، چند موقعیت عالی ساختیم تا برنده از زمین خارج شویم که باز برق قطع شد و به مشکل برخوردیم. در بازی مقابل اکسین با آن که خوب بازی کردیم اما مشکلاتی به وجود آمد تا بازنده باشیم. 


*این دیدار آخر با شکست بادران مقابل اکسین همراه شد. چه اتفاقاتی رخ داد که در نهایت، شکست برای بادران رقم خورد؟ 


در وهله اول بگویم در این هفته با تیمی بازی داشتیم که به نوعی، لیگ برتری بسته شده و بهترین امکانات را دارد. با این حال، با یک ضربه ایستگاهی که به عقیده خودم مبتدیانه بود، غافلگیر شدیم این مسائل و اشتباهات، تیم را تهدید می کند. در ادامه 3، 4 موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادیم اما به اذعان سرمربی تیم حریف خیلی خوب بودیم و می توانم بگویم تیم سرتر میدان بودیم ولی امتیاز را به حریف بخشیدیم. این مسائل در کارمان تاثیر بدی می گذارد و از این به بعد، هنر ماست که چطور تیم را برای آینده مهیا کنیم. 


*گویا مشکلی در مورد استادیوم محل بازی تان ایجاد شده بود. آن مشکلات را حل کردید؟ 


بله. فصل قبل، بادران در استادیوم دیگری بازی می کرد و در این فصل قرار شد در صباشهر به میدان برویم اما پس از مشورتی که با دوستان انجام دادیم، به ما گفتند ورزشگاه خوبی برای تیمی مثل بادران که می خواهد فوتبال واقعی را بازی کند، نیست. از سوی دیگر در آن ورزشگاه، باد شدیدی می وزید و این موضوع، تیم ما را آزار می داد. در نهایت اقدام به تعویض استادیوم کردیم اما هنوز من و بازیکنانم از شرایطی که داریم، راضی نیستیم. دلیلش هم این است که پتانسیل مان باید 40، 50 درصد اضافه شود. مطمئنا بهتر از این خواهیم شد. 


*این موضوع را قبول دارید که تیم های شما همیشه این طور در شروع، آرام آرام پیش می روند و شرایط شان بهتر می شود؟ 


بله، تمام تیم های من در هفته های اول، دوم و سوم این طور بوده اند اما بعد از آن، تیم های تحت هدایتم تکمیل شده و به قول فوتبالی ها جا می افتند. فراموش نکنید که در هفته نخست، ما در بازی اول هم به میدان نرفتیم و بازی نکردیم که این موضوع اذیت مان می کند. یعنی به نوعی، ما دو بازی انجام داده ایم و باقی تیم ها، سه بازی اما فوتبال همین است و باید بیشتر کار کنیم تا نواقص جبران شود. 


*رسانه ها مطالب زیادی در مورد متضرر شدن بادران از اشتباهات داوری در این دو بازی گذشته تان منتشر کردند. این گزارش ها واقعیت دارد؟ 

 
بله، واقعیت دارد. هم در بازی با شاهین بوشهر و هم اکسین در مورد مسائل داوری اذیت شدیم. در این بازی ها همه چیز به ضررمان بود. برق، هوا، داور و حتی مهاجمان خودمان که فرصت ها را از دست دادند. یکی از این عوامل برای هرگونه ناکامی کافی است! با این حال تمرینات خوبی را داشتیم و تلاش می کنیم روز به روز شرایط را مطلوب تر کنیم. 


*هدف و برنامه اصلی شما در این فصل چیست؟

 

هدف اصلی من در حال حاضر، بازی حذفی با چوکای تالش است. در کل، باشگاه و دست اندرکاران اهدافی دارند که تعریف شده است. همه چیز هم به خوبی پیش می رود البته نمی گویم خیلی هم ایده آل است اما خدا را شکر می کنم که طبق زمانبندی و برنامه هایی که داریم، پیش می رویم.


*چهره مدعیان صعود به لیگ برتر از حالا مشخص شده؟ 


نه از حالا نمی توان در این مورد صحبت کرد. حداقل تا هفته ششم یا هفتم نمی توانیم حرفی در مورد مدعیان بزنیم. بعد از این هفته ها، شاید اتفاقاتی رخ بدهد و چهره مدعیان مشخص شود. 


*چند بار در مورد بازی هفته اول که برگزار نشد، صحبت کردید. تکلیف سه امتیاز آن دیدار چه می شود؟ 


واقعا نمی دانم و معتقدم این هم یکی دیگر از مشکلات ماست. قانونا باید سه امتیاز را به ما بدهند. اگر چنین اتفاقی در اروپا رخ بدهد، تیمی که غیبت کرده را یک رده به لیگ های پایین تر می فرستند زیرا آن باشگاه نتوانسته شرایطش را مشخص کند. ما به تبریز رفتیم اما آنها مقابل ما بازی نکردند، در هفته دوم به زمین رفتند و مقابل یکی دیگر از رقبای ما 6 گل خوردند. الان به ما بگویند در هفته اول 3 بر صفر پیروز شده ایم، باز هم تفاضل گل خواهیم داشت. فراموش نکنید که فصل قبل و در هفته آخر نساجی به لطف همین تفاضل گل به لیگ برتر صعود کرد. 


*لیگ بی نظمی هم داریم. لیگی که چند تیم در آن حاضر نشده اند و چند تیم دیگر به صورت نامنظم، بازی های شان را انجام می دهند. در این مورد ارزیابی تان چیست؟ 


بله قبول دارم که در این فصل شاهد بی نظمی هایی در کل لیگ هستیم. البته در این مورد مدیران فدراسیون هم در دوراهی قرار گرفته اند زیرا اگر این تیم ها را کنار بگذارد، یکسری مشکلات جدید به وجود می آید و اگر این تیم ها در لیگ یک بمانند، همین وضعیت و روالی است که می بینیم. من فکر می کنم فدراسیون اراده کرده و قاطع و قانونمند باشد و با بی نظمی ها برخورد کند. همه باید از این فدراسیون و عوامل آ« حمایت کرده و تابع قوانین باشیم. 


*و سوال آخر اینکه چه برنامه ای برای بازی با چوکای تالش در جام حذفی دارید؟ 


بازی حذفی ما مقابل چوکا مثل همه دیدارهاست و مطمئنا با صددرصد آمادگی وارد زمین می شویم. من اعتقاد دارم جام حذفی هم مثل لیگ برای مان مهم است و برای موفقیت در آن، تمرکز صددرصدی خواهیم داشت. می خواهیم یک بازی خوب را مقابل چوکا که تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است، انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها