کد خبر : 1549839 | 07 شهریور 1397 ساعت 11:10 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای سجاد آقایی؛ کوچکتری بیاموز پسر!

آخرین بازیکن تعویضی مربی آلمانی برای فرار از شکست مقابل السد جوان پرحاشیه این روزهای استقلال بود.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد آقایی یکی از دو جوان پرحاشیه روزهای گذشته اردوی استقلال این فرصت را پیدا کرد تا دقایقی مقابل السد در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن شماره 99 به میدان برود بلکه حضور او بتواند در ساختار تهاجمی به داد آبی ها برسد. تجربه ای بزرگ برای این بازیکن در ابتدای راه فوتبال حرفه ای خود در یکی از پرطرفدارترین باشگاه های ایران و آسیا گرچه رفتارهای او در لحظات پایانی نه تنها امیدی برای درخشش بیشتر از او ایجاد نکرد بلکه نگرانی ها را به اوج خود رساند.


سجاد آقایی چند روز بعد از آن صحنه شادی گل عجیب در فولادشهر از سوی کمیته اخلاق محروم شده بود اما با این وجود شفر از او در فهرست آسیایی خود بهره برد تا دقایقی به او مقابل السد میدان بدهد، تجربه ای که باز هم نشان داد این بازیکن جوان تسلطی روی رفتارهای خود ندارد و خیلی زود از کوره در می رود.


جوان پرحاشیه استقلالی ها در دقایق پایانی بازی با السد هم با بازیکن حریف درگیر شد هم آخر بازی به سمت داور چینی رفت و شدیدا اعتراض کرد گویی بزرگ تر از او در استقلال برای اعتراض به داور کسی نیست! دیدن این صحنه ها آن هم از جوانی مثل آقایی که تازه در ابتدای راه فوتبال حرفه ای خود است اصلا خوشایند نیست و مسلما اگر شفر و استقلالی ها با او برخورد نکنند تا رفتارش تغییر کند به زودی شاهد محو زودهنگام این جوان مستعد از سطح اول فوتبال حرفه ای خواهیم بود.

 

 

دیدگاه‌ها