کد خبر : 1550193 | 08 شهریور 1397 ساعت 22:52 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیعی: پیکان مشکل گلزنی دارد

کی‌روش سرمربی ایران در جام ملت‌ها آسیا است

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد کی‌روش هفته آینده به طور کامل مشخص می‌شود و این مربی سرمربی ایران در جام ملت‌هاست.

کی‌روش سرمربی ایران در جام ملت‌ها آسیا است

به گزارش "ورزش سه" محمود شیعی، مدیرعامل تیم پیکان و عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در رابطه با وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی به خبرنگاران گفت:  


کی‌روش قطعا برای بازی‌های آسیایی سرمربی تیم ملی هست و تمامی مشکلات با این مربی حل شده است و ایشان به زودی به ایران سفر می‌کنند. بنده حتی چند روز گذشته با آقای تاج صحبت کردم و ایشان گفتند که همه مشکلات حل شده است. من فکر می‌کنم اواسط هفته آینده به طور کامل تعیین تکلیف شود. من زیاد از این موضوعات خبر ندارم و به همین دلیل اینطوری جواب می‌دهم اما آقای تاج به ما اعلام کرده است که هیچ نگرانی وجود ندارد و ایشان همه مسائل را هدایت می‌کنند.


وی در خصوص درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال از سازمان لیگ در لیگ هجدهم تصریح کرد:


ما تقریبا هیچ پولی از این قرارداد تا به الان نگرفتیم اما من دو هفته پیش جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ داشتیم و قرار است قراردادی امضا شده تا مشکلات باشگاه‌ها حل شود. گویا سازمان لیگ با اسپانسر و شرکت جدیدی قرارداد همکاری امضا کرده و چون خود سازمان لیگ متولی این کار است اتفاقاتی مشابه اتفاقات پارسال رخ نخواهد داد. مشکلاتی که با اسپانسر قبلی وجود داشت در مرحله حقوقی قرار دارد و به اعتقادم با توجه به اینکه امسال شفاف‌تر عمل می‌شود مشکلی به وجود نخواهد آمد. باشگاه پیکان در حال حاضر بخشی از بودجه خود را بر پول سازمان لیگ اختصاص داده که اگر پرداخت نشود با مشکل رو به رو می‌شویم.


شیعی هم‌چنین درباره بازی امروز تیمش برابر استقلال خوزستان و کسب برد بعد از چند هفته ناکامی گفت:


بازی خوبی بود و بازیکنان ما موقعیت‌های گلزنی بهتری داشتند. به استقلال خوزستان بابت تیم جوانی که دارد هم باید تبریک گفت اما عدالت فوتبال اجرا شد و در کل بهتر از آن‌ها بودیم. اما باید بر روی گلزنی تمرین کنیم و بتوانیم از موقعیت‌ها خود بهتر استفاده کنیم. ان‌شاالله کادر فنی در تعطیلات سه هفته‌ای موجود از زمان استفاده کند و نقاط ضعف را پوشش دهد.

دیدگاه‌ها