کد خبر : 1550301 | 09 شهریور 1397 ساعت 13:13 | 95.6K بازدید | 0 دیدگاه

در شب غیبت فوق ستاره پرتغالی

پیغام روشن مودریچ، راموس و ناواس برای رونالدو

مصاحبه چند هفته پیش رونالدو که در آن، او یوونتوس را به یک خانواده تشبیه کرده بود، به مذاق رئالی ها خوش نیامده است.

پیغام روشن مودریچ، راموس و ناواس برای رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو پس از 9 سال حضور در رئال مادرید و کسب تمام افتخارات ممکن و ثبت همه رکوردهای گلزنی، از جمع کهکشانی ها جدا و راهی یوونتوس شد. او پس از این انتقال که به دلیل اختلافات گسترده اش با فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه رئال) اتفاق افتاد، چندین مصاحبه انجام داده و همواره سعی کرده است که در آنها کمتر به رئال مادرید اشاره کند.

حرف های او در تشبیه یووه به یک خانواده نیز بازخوردی کاملا منفی در میان هواداران و نیز بازیکنان رئال داشت.

 

 

 

1332542

 

 

 

شب گذشته در موناکو و مراسم اهدای جوایز بهترین های یوفا، رونالدو غایب بزرگ بود. او که مطلع بود عنوان بهترین بازیکن سال به مودریچ رسیده، ترجیح داد در تورین بماند و به مراسم نیاید. عدم تمایل به برخورد دوباره با پرز نیز از دیگر دلایل غیبت فوق ستاره پرتغالی عنوان شده است.

در این مراسم، تمام جوایز به رئالی ها رسید. ناواس بهترین گلر، مودریچ بهترین بازیکن و نیز هافبک، راموس بهترین مدافع و رونالدو(به دلیل ثبت 15 گل برای رئال در لیگ قهرمانان) نیز بهترین مهاجم انتخاب شدند.

نکته قابل توجه اینکه، در انتهای مراسم، ناواس، مودریچ و راموس، هر سه در مصاحبه هایی جداگانه، یکی از دلایل اصلی موفقیت های اخیر رئال را به دوستی و روابط نزدیک بین بازیکنان مربوط دانستند و مشخصا از رئال به عنوان یک خانواده تعبیر کردند. پیغامی کاملا روشن برای رونالدو که گویا کینه از پرز را به رئال مادرید نیز تعمیم داده است.

دیدگاه‌ها