کد خبر : 1550358 | 09 شهریور 1397 ساعت 16:00 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

شماره هفت به ماریانو رسید

رسمی؛ رونمایی رئال از وارث شماره هفت رونالدو (عکس)

ماریانو دیاز که دو روز پیش از لیون به رئال مادرید پیوسته بود امروز رسما با حضور فلورنتینو پرز به هواداران معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو که تابستان سال گذشته رئال را به مقصد لیون ترک کرده بود، آنقدر در لیگ فرانسه درخشید که رئالی ها را مجاب به بازگرداندن خود کرد.

او با قراردادی به ارزش 21.5 میلیون یورو بار دیگر پیراهن رئال را به تن خواهد کرد و جالب اینکه پیراهن شماره هفت که 9 سال به تن رونالدو بود، به وی رسیده است. بدون شک این، بار مسئولیت بزرگی را به روی وی ایجاد خواهد کرد و باید دید ماریانو می تواند غیبت رونالدو را کمرنگ کند یا خیر.

 

در مراسم معارفه، ابتدا فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال گفت:« هر زمان که به یک بازیکن جدید خوش آمد می گوییم، احساس خوبی داریم ولی امروز شادی ما ویژه است چرا که یکی از خود ما به جمع مان بازگشته است. بازیکنی به رئال بازگشته است که سال ها انتظار درخشش او را می کشیدیم. در اوج جوانی به لیون رفت و درخشید و حالا به باشگاه محبوبش برگشته است.

ماریانو باشگاه و فلسفه اش را به خوبی می شناسد و بازیکنی است که تا ثانیه های آخر دست از تلاش بر نمی دارد. او قبلا هم شایستگی هایش در رئال را ثابت کرده بود و حالا یک جایگاه خوب در باشگاه خواهد داشت. مجموعه ای خوب در اختیار داریم و زمانی که متوجه شدیم فرصت جذب ماریانو و تقویت تیم را داریم، آن را غنیمت شمردیم.

ما کورتوا و لونین را برای دروازه و اودریوسولای ملی پوش را برای دفاع به خدمت گرفتیم. همچنین وینیسیوس، ستاره آینده دار برزیلی را. والورده و رگیلون از تیم دوم نیز به تیم اول ارتقا یافته اند. حالا ماریانو نیز با ما خواهد بود که دی ان ای رئال را در خود دارد.»

 

سپس ماریانو که بسیار هیجان زده به نظر می رسید، در سخنانی کوتاه گفت:« تمام قلب و جانم را برای موفقیت رئال و و کمک به هم تیمی هایم خواهم گذاشت.»

 

 

 

1332599

 

1332598

 

1332600

 

1332601

 

1332605

 

1332606

دیدگاه‌ها