کد خبر : 1550403 | 09 شهریور 1397 ساعت 18:42 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

فقط به خاطر نام استقلال و حضور در آسیا

بیک‌زاده: مبلغ زیادی از طلبم را به استقلال بخشیدم

مدافع سابق استقلال طی روزهای گذشته با حضورش در این باشگاه مبلغی از مطالباتش را بخشید.

بیک‌زاده: مبلغ زیادی از طلبم را به استقلال بخشیدم

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیک زاده که به همراه یکی دو بازیکن سابق دیگر استقلال برای بهبود شرایط این باشگاه قسمتی از مطالباتش از باشگاه استقلال را بخشید در این رابطه به "ورزش سه"، گفت: از آنجا که برای مطالبات سال های حضورم در استقلال از این باشگاه شکایت کرده بودم باشگاه برای حل و فصل آن با من تماس گرفت تا برای مذاکره و دریافت مطالبه به دفتر باشگاه بروم در صحبت هایی که انجام دادیم بالاجبار و برای رفع مشکلات تیم محبوبم استقلال در دیدارهای آسیایی اش مبلغ اعظمی از مطالباتم را بخشیدم و مبلغ ناچیزی را هم گرفتیم تا دیگر باشگاه با ما تسویه حساب کرده باشد. من اگر بیشتر از آرش برهانی و دیگران نبخشیده باشیم کمتر هم نبخشیدم که آقای خطیر در مصاحبه شان به این موضوع اشاره کرده اند.


او در این باره ادامه داد: این حرکت من بخاطر استقلال است، بخاطر شخص خاصی نبوده تا شرایطش بهبود یابد و در آسیا به مشکل نخورد و همه ما استقلالی هستیم و این تیم را دوست داریم و با این تیم نتایج خوبی هم در آسیا و هم در لیگ کسب کردیم که همه این ها برای ما خاطره است. همه ما را به عنوان استقلالی می شناسند و همه کسانی که این مبالغ را بخشیدند تنها به خاطر نام استقلال بوده است. استقلال شرایطش در آسیا مناسب نیست و امیدواریم که در بازی برگشت نتیجه آبرومندانه بگیرد تا هوادارانی که حمایتشان می کنند را خوشحال کنند.


مدافع سابق تیم ملی درباره نتیجه آبی ها در لیگ قهرمانان گفت: به نظرم جبران باخت در قطر چیزی است که در فوتبال غیرممکن نخواهد بود و احتمال همه چیز است ولی دو برابر باید تلاش کنند تا این اتفاق بیفتد. به خاطر تغییراتی که در استقلال صورت گرفته خط دفاعی نتوانست هماهنگ بازی کند و این موضوع نیاز به زمان دارد و امیدوارم هرچه زودتر به هماهنگی لازم دست پیدا کنند تا نتایجی که در شأن نام استقلال است را کسب کنند و به مانند سال گذشته که خیلی خوب شرایط را بهبود بخشید شود.


بیک زاده درباره وضعیت کنونی خود نیز ادامه داد: در حال حاضر در کنار آقای فرهاد کاظمی هستم، ایشان مربی بزرگی هستند و قهرمانی های زیادی هم به دست آوردند. کار کردن با ایشان لذتبخش است و چیزهای جدیدی از ایشان یاد می گیرم که شاید در این سن و در زمان فوتبالم یاد نگرفته بودم. امیدوارم بچه های تیم و خود من بتوانیم با تلاش تیم را به لیگ برتر بیاوریم. ما چیزی در این تیم کم نداریم ضمن آنکه مربی خوبی در کنار خود داریم. من تا به حال با آقا فرهاد کار نکرده بودم اما بیشتر علت حضورم در این تیم به خاطر ایشان بود و امیدوارم که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

دیدگاه‌ها