کد خبر : 1550453 | 10 شهریور 1397 ساعت 08:36 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

کمبود وینگر در بایرن مونیخ جدی است؟

فرانک ریبری: مصدومیت کومان شوک بزرگی بود

از دست دادن کینگزلی کومان در اولین بازی فصل برای بایرن مونیخ اتفاق تلخی بود، آنهم دقیقاً به خاطر همان مصدومیتی که سال گذشته برای مدتی طولانی مانع از بازی کردن کومان برای این تیم آلمانی شده بود.

فرانک ریبری: مصدومیت کومان شوک بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری همبازی کومان در سمت چپ خط میانی بایرن مونیخ در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی بیلد درباره‌ی شرایط تیم بعد از مصدومیت کینزگلی کومان گفت:" اگر بایرن در جناحین چهار بازیکن می‌داشت برای تیم بهتر بود. ولی حالا ما فقط سه نفر هستیم. امیدوارم این برای بایرن کافی باشد. من و آرین روبن آماده‌ایم و منتظریم که وظیفه‌ی خودمان را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم. سرژ گنابری هم دوباره به ترکیب تیم برگشته. ما سه نفر باید همیشه در اوج آمادگی باشیم تا بتوانیم تا پایان فصل وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. ولی ببینید: واقعیت این است که مصدومیت کینگزلی برای ما غافلگیرکننده بود. ولی خب، این اتفاق‌ها در فوتبال می‌افتد".


مصدومیت کومان از این رو برای بایرن واقعاً ناراحت‌کننده است که او بعد از مدتها دوری از میادین به دلیل مصدومیتی مشابه، به تازگی در حال بدست آوردن آمادگی سابقش و بازگشت به میادین بود. در بازی بایرن مونیخ و هوفنهایم، کومان در بخش اعظم نیمه‌ی اول خط دفاعی هوفنهایم را به شدت تحت فشار گذاشته و سردرگم کرده بود. ریبری در مصاحبه‌ی خود گفت که بعد از بازی با کومان صحبت کرده و متوجه شده که این بازیکن جوان از نظر روحی در وضعیت دشواری قرار دارد.


ریبری در این  باره گفت:" من بلافاصله بعد از بازی تلفنی با کینگزلی صحبت کردم. او دوره‌ی خیلی سختی را سپری می‌کند. مصدومیت او برای همه‌ی ما شوک بزرگی بود. برای دومین بار در طول یک سال. کینگزلی اولین عمل جراحی را به خوبی پشت سر گذاشت و توانست سلامت خودش را بدست آورد ولی حالا دوباره. ما باید حسابی از او حمایت کنیم. او هنوز جوان است. کینگزلی در دوران پیش‌فصل خیلی خوب آماده شده بود. ولی الان غمگین است. باید با او زیاد صحبت کنیم. کل تیم باید با وجود شوکی که دریافت کرده، مثبت بماند و این روحیه‌ی مثبت را به او منتقل کند".

دیدگاه‌ها