کد خبر : 1550495 | 10 شهریور 1397 ساعت 11:20 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

سقف کوتاه آسیا برای زنان سامورایی

بانوان ژاپن، قهرمان فوتبال بازی های آسیایی

پس از این که ژاپنی چند هفته قبل قهرمان جام جهانی زیر 20 سال بانوان شده بودند، با پیروزی مقابل چین مدال طلای بازی های آسیایی را نیز تصاحب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم ملی ژاپن با پیروزی 1-0 مقابل چین توانست قهرمان بازی های آسیایی شود. این اتفاق در حالی رخ داد که آن ها در مراحل قبلی دو کره را حذف کرده و همچنین در مرحله گروهی نیز بالاتر از ویتنام و تایلند صدرنشین شده بودند. از آن طرف دیگر فینالیست یعنی چین، با اقتدار بیشتری به فینال آمده بود. آن ها تفاضل +25 را در مرحله گروهی به ثبت رساندند و در دور حذفی با پیروزی 5-0 برابر تایلند و 1-0 مقابل چین تایپه به ژاپن رسیدند.

 

1332764

 

در بازی رده بندی هم کره جنوبی چین تایپه را برد و به مدال برنز این رقابت ها دست یافت. به عبارتی فینالیست های بخش مردان، بازی های آسیایی بانوان را با پیروزی به پایان رساندند و حال باید دید مصاف شان در حوزه مردان به کجا خواهد رسید.

 

نکته جالب از این مسابقات خانم گلی وانگ شانشان چینی بود. او این عنوان را با 12 گل به دست آورد و در اتفاقی جالب توانست 9 گل به تاجیکستان بزند!

 

تیم زیر 20 سال بانوان ژاپن چند هفته قبل با پیروزی مقابل اسپانیا قهرمان جام جهانی شده بود و اکنون نیز به قهرمانی بازی های آسیایی رسیده است.

دیدگاه‌ها