کد خبر : 1550522 | 10 شهریور 1397 ساعت 12:20 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم آنها با چه کسی مشکل دارند

محمدی: پنالتی 200 درصدی ما را خوردند

مدافع ذوبی ها می گوید مثل آب خوردن پنالتی را از ما گرفتند. نمی دانم چرا این اتفاقات باید برای ذوب آهن رقم بخورد و آنها با چه کسی مشکل دارند.

محمدی: پنالتی 200 درصدی ما را خوردند

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی مدافع ذوب آهن که در بازی اخیر این تیم توانست برابر پدیده گلزنی کند درباره شرایط خود گفت: از اینکه بعد از مصدومیت فصل گذشته در این چند بازی توانستم به میدان بروم خوشحالم و دوست داشتم به شرایط گذشته بازگردم که این اتفاقات توام شد با گلزنی ام در بازی مقابل پدیده؛ هر چند که این گلزنی برایم لذتی نداشت چون بازی را به حریف واگذار کردیم. 


او درباره حرکت مشکوک حریف روی بازیکن این تیم در آخرین دقایق بازی گفت: مثل آب خوردن پنالتی را از ما گرفتند. نمی دانم چرا این اتفاقات باید برای ذوب آهن رقم بخورد و آنها با چه کسی مشکل دارند. پنالتی که صددرصد نه بلکه 200درصد درست بود را برای ما نگرفتند و باعث شکست ذوب آهن شدند. بیژن حیدری داور خوبی است ولی نمی دانم چرا آن خطا را برای ما پنالتی اعلام نکرد با وجود آنکه خیلی به صحنه نزدیک بود. امیدوارم دیگر تیم ما را رها کنند و بی عدالتی نبینیم.


مدافع ذوبی ها درباره درگیری ایجاد شده بین بازیکنان دو تیم و دریافت کارت زرد توسط وی گفت: بازیکن پدیده روی ادی ارناندز خطا کرده بود و به نظرم دیگر نباید روی صورت او می رفت که وقتی من این صحنه را دیدیم به سمت او رفتیم داور به من هم کارت زرد نشان داد. این کارت ها واقعا در بازی های آینده خوب نیست اما برای یک لحظه وقتی حرکت بازیکن حریف را دیدم عصبانی شدم و به سمت او رفتم که اینطور نشد. البته بازیکن پدیده در پایان بازی از ادی عذرخواهی کرد ولی در کل کارش درست نبود و وقتی خطا می کند و کارت به او داده می شود نباید با آن حرکت به بازیکن ما ضربه می زد. ارناندز بازیکن خوبی است و تازه به ذوب آهن اضافه شده او هنوز با جو ایران آشنا نشده و این حرکت ها روی این بازیکن درست نبود.


ذوب آهن که در هفته های گذشته هم از حریف روی پرتاب اوت گل دریافت کرده بود در بازی با پدیده بار دیگر از حریف روی اوت دستی گل دریافت کرد که مدافع این تیم در این رابطه گفت: ما روی پرتاب اوت دستی های حریف تمرین کرده بودیم چون هفته گذشته هم روی همین اوت دستی گل خورده بودیم ولی برای یک لحظه بچه ها تمرکزشان را از دست دادند و آن اوت دستی گل شد. 


او در مورد اعتراض های خلعتبری در زمین نیز گفت: با شناختی که از خلعتبری داشتم می دانستم جو بازی را دچار تغییر خواهد کرد و قبل از بازی به داور این را گفته بودم که او گفت حواسم هست. 


محمدی در پایان گفت: ما حقمان صددرصد برد بود چون ما چند تا موقعیت صددرصد داشتیم که گل نشد و در واقع انگار روز بازی با پدیده روز ما نبود.

دیدگاه‌ها