کد خبر : 1550648 | 10 شهریور 1397 ساعت 19:03 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

این بهترین فرصت ما بود؛ به خودمان باختیم

حدادی: شاید از تیم ملی خداحافظی کنم

سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: 10 روز قبل از بازی ها کشاله پای من پاره شد و شرایط سختی داشتم.

حدادی: شاید از تیم ملی خداحافظی کنم

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی که ستاره تیم ملی بسکتبال در یک دهه اخیرمحسوب می شود، یکی از آرزوهای خود را همیشه کسب مدال طلای بازی های آسیایی عنوان می کند.


سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بعد از شکست نای رفتن روی سکو را هم نداشت و طی این گفت و گو نیز چند باری بغض کرد.


صحبت های حامد حدادی بعد از نایب قهرمانی در بازی های آسیایی را می خوانید.


هر چقدر تلاش کردیم، نشد
بهتر است الان حرفی نزنم. بعد از باخت همیشه آدم ناراحت است. ما بازی را خوب شروع کردیم؛ اما نتوانستیم اختلاف ایجاد شده را حفظ کنیم. برخی اشتباهات داشتیم و گاهی اوقات خوب دفاع نکردیم. چینی ها از این فرصت استفاده کردند و اختلاف را زیاد کردند. ما هر چقدرسعی کردیم به بازی برگردیم، متاسفانه نشد.

 

1324502


این بزرگترین شانس ما برای طلا بود
این بهترین شانس ما بود که بتوانیم طلای بازی های آسیایی را بگیریم. متاسفانه به خودمان باختیم. وقتی تیم می برد، همه قهرمان هستند؛ اما وقتی می بازیم، باید بگوییم که همه مقصر هستیم. این بزرگترین شانس ما برای کسب مدال طلا بود؛ اما متاسفانه آن را از دست دادیم. این نسل نیاز به یک طلای بازی های آسیایی داشت که متاسفانه نشد.


با آسیب دیدگی به جاکارتا آمدم
از پزشک تیم می توانید بپرسید که من چه وضعیتی داشتم. البته منتی هم سر تیم نیست. من با آسیب دیدگی بازی کردم. پزشک تیم روزانه 3، 4 ساعت برای من وقت می گذاشت. 10 روز قبل از بازی ها کشاله پای من پاره شد و شرایط سختی داشتم.


شاید خداحافظی کردم!
هنوز تصمیمی برای آینده نگرفتم. معلوم نیست که بخواهم بازهم در تیم ملی باشم یا خیر. مصدومیت ها کار ما را سخت تر می کند. هنوز نمی دانم که در آینده می توانم در تیم ملی بازی کنم یا تصمیم دیگری می گیرم. شاید هم خداحافظی کردم.

 

 

گفت و گو: حسین جمشیدی

دیدگاه‌ها