کد خبر : 1550722 | 10 شهریور 1397 ساعت 23:36 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل گواردیولا برای کنار گذاشتن سانه از فهرست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که تنها دلیل کنار گذاشتن لروی سانه، ستاره آلمانی تیمش، از فهرست دیدار مقابل نیوکاسل، تعداد بازیکنان هجومی در تیمش است.

دلیل گواردیولا برای کنار گذاشتن سانه از فهرست

به گزارش "ورزش سه"، سانه که در فهرست آلمان برای جام جهانی 2018 حضور نداشت، از ابتدا در تمرینات پیش فصل سیتی حضور پیدا کرد اما در سه دیدار ابتدایی فصل، به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و در دیدار امشب مقابل نیوکاسل هم در فهرست 18 نفره سیتی حضور نداشت.

این مسئله باعث شد تا شایعاتی در مورد نارضایتی گواردیولا از شرایط این ستاره آلمانی منتشر شود اما این مربی اسپانیایی این موضوع را رد کرد.

 

1131147

 

او به خبرنگاران گفت:" در بازی قبلی فیل فودن در فهرست نبود و من برایش خیلی ناراحت شدم و اکنون هم برای لروی ناراحتم. ما شش مهاجم داریم و من تصمیم گرفتم که با دو مهاجم بازی کنیم. ما دو وینگر هم داریم و یکی هم روی نیمکت بود. بنابراین تصمیم گرفتم که در این دیدار او نباشد. در بازی بعدی، او آماده بازی خواهد بود.

او مقابل وولوز 10 دقیقه بازی کرد و تلاش زیادی انجام داد. او دقیق نبود اما تلاش کرد. من از بازیکنانم راضی هستم. تا زمانی که دوندگی داشته باشند، از آنها راضی ام. اشتباهات بدون توپ و تصمیم گیری بخشی از بازی است."

دیدگاه‌ها