کد خبر : 1551011 | 12 شهریور 1397 ساعت 09:34 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ستاره‌ی جدید بایرن در مقابل اشتوتگارت

گورتزکا: می‌خواستم خودم را ثابت کنم و موفق شدم

بایرن مونیخ با پیروزی مقتدرانه‌ی 3-0 در مقابل اشتوتگارت، روند پیروزی‌های مقتدرانه و بازی‌های خوب خود در فصل جدید بوندس‌لیگا را ادامه داد.

گورتزکا: می‌خواستم خودم را ثابت کنم و موفق شدم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی با اشتوتگارت از هر نظر بر حریف خود برتری داشت و به واقع شایسته‌ی پیروزی با اختلاف سه گل بود. نیکو کوواچ با این برد چهارمین پیروزی خود از زمان نشستن روی نیمکت مربی‌گری بایرن را بدست آورد. بایرن در دوران سرمربی‌گری کوواچ تا اینجا 12 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است. اشتوتگارت فصل گذشته در آخرین بازی فصل، عیش بایرن را منقص کرده بود و بنابراین پیروزی فصل جدید انتقام شیرینی برای بازیکنان بایرن مونیخ به حساب می‌آمد.


لئون گورتزکا بازیکن جدید بایرن مونیخ در بازی با اشتوتگارت برای اولین بار در یک بازی رسمی از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و از این فرصت نهایت استفاده را برد. گورتزکای 23ساله با زدن یک گل و دادن یک پاس گل یکی از بهترین مهره‌های بایرن در خط میانی بود. او بیشتر از سایر هم‌تیمی‌هایش دوید و کابوس خط دفاعی اشتوتگارت بود. گورتزکا بعد از مسابقه درباره‌ی بازی درخشان خود گفت:" خیلی خوشحالم. من به بازی کردن به عنوان یار تعویضی عادت ندارم و برای همین، از اینکه از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفتم خیلی خوشحال شدم. خیلی انگیزه داشتم چون اولین بازی من برای بایرن در بوندس‌لیگا بود که در آن از ابتدا به میدان فرستاده می‌شدم و می‌خواستم به هم‌تیمی‌هایم ثابت کنم که می‌توانم به آنها کمک کنم. سعی کردم بهترین بازی خودم را به نمایش بگذارم و فکر می‌کنم موفق شدم".

دیدگاه‌ها