کد خبر : 1551071 | 12 شهریور 1397 ساعت 11:54 | 104.3K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: ارزش پول من ده برابر کم شده

چرا پرسپولیس گره دایی را با فوت باز نکرد؟

درخواست مطالبات از سوی علی دایی در این مقطع که باشگاه در خطر محرومیت و حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد، با واکنش منفی هواداران این تیم همراه بوده است.

چرا پرسپولیس گره دایی را با فوت باز نکرد؟

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی که در فصل پانزدهم هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، در نهایت با تصمیم مدیر وقت این تیم (حمیدرضا سیاسی) از کار برکنار شد. او البته در آن مقطع با توجه به قرارداد سه ساله‌اش این مساله را در نهایت قبول کرد که با دریافت مطالباتش از مابقی آن بگذرد. اتفاقی که در نهایت نیز رخ داد و سیاسی با پرداخت مطالبات فصل علی دایی این پرونده را بست. اما در همان زمان علی دایی با ارائه سندی مبنی بر عدم پرداخت مالیاتش که برعهده باشگاه بود، خواهان تسویه حساب این موضوع شد تا از مطالبات فصل آینده‌اش صرفنظر کند. موضوعی که از سوی مدیران بعدی پشت گوش انداخته شد تا این مطالبه 100 و اندی میلیونی اکنون به دردسر 3 میلیاردی باشگاه تبدیل شود.


اکنون در آستانه ارائه سند مالی باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان این پرونده به چالش بزرگی برای مدیران وقت تبدیل شده است و درخواست علی دایی هم با کمپین‌هایی علیه سرمربی سابق همراه شد. هواداران پرسپولیس معتقدند علی دایی نباید در این مقطع حساس با توجه به شرایط مالی مناسب و تمکن خود، باشگاه را با این دردسر مواجه کند. اما کسانی که علی دایی را از نزدیک می شناسند و از شخصیت او آگاهی دارند، بخوبی می‌دانند که علی دایی تنها به دنبال حق خواهی خود است و مطمئنا همانطور که در نامه‌های خود اقدام کرده است، در صورتی که با پاسخ روشن و مناسبی از سوی باشگاه مواجه می‌شد، این اقدام را صورت نمی‌داد.


دایی در گفتگویی با خبرگزاری میزان در خصوص هجمه‌ای که از سوی هواداران علیه او بابت این مطالبات شکل گرفته اینطور گفته است: من به این چیزها کاری ندارم. من چهار سال است که از پرسپولیس جدا شدم چرا کاری کردند که وضعیت به اینجا برسد؟ من کاری به حرف این و آن ندارم، هرکسی هرچیزی که دوست دارد بگوید. چهار سال است چیزهایی دیدم که نیازی نیست آنها را بگویم. این پول حق طبیعی من است هیچ احدی نمی‌تواند بگوید که حقم نیست.

 

1333434


سرمربی کنونی پرسپولیس که در ابتدای حضور حمیدرضا گرشاسبی در راس مدیریت باشگاه نیز ابراز تمایل خود برای همکاری در خصوص این پرونده را اعلام کرده بود، تا این لحظه موفق به سرانجام رساندن آن نشده است. با این حال طی روزهای اخیر هواداران این تیم در کمپین‌هایی از علی دایی درخواست بخشش مطالبات خود را داشته‌اند که با این پاسخ مواجه شده است: یکبار گذشت کنم، دوبار گذشت کنم، سه بار گذشت کنم، نمی‌شود که فقط ما گذشت کنیم. وقتی در این چند سال آقایان من را دواندند و قرار گذاشتند و به حرف‌شان عمل نکردند چرا کسی حرف نزد. آقایان گِره‌ای که با فوت کردن باز می‌شد را کاری کردند که الان دیگر با دندان هم بازی نمی‌شود. حالا هم خودشان بیایند و پاسخگو باشند و من را هم دخالت ندهند. وقتی سیستم مدیریتی ایراد داشته باشد همین می‌شود.


علی دایی که دوران حرفه‌ای خود نمایش موفقی از تعصب و تلاش را به جا گذاشته در خصوص واکنش هواداران که درخواستش برای دریافت مطالبات را به نوعی به بی‌تعصبی او مرتبط دانسته‌اند گفت: این مسئله چه ربطی به تعصب دارد، پس الان بازیکنان پرسپولیس که تعصب دارند نباید پول بگیرند. این حرف‌ها خنده‌دار است. وقتی قراردادی امضا شده باید حق و حقوقم را بدهند. در تمام این سال‌ها آقایان همه جا محکوم شدند. همان اول می‌توانستند مصالحه کنند اما می‌خواستند با این کارها من را اذیت کنند. این رفتارها به غیر از اذیت کردن من چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ ارزش پول از چهار سال پیش تا الان یک دهم شده، همه اینها را بگذارید کنار هم ببینید چه خبر است.

دیدگاه‌ها