کد خبر : 1551076 | 12 شهریور 1397 ساعت 12:13 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه اشتباهات عجیب کاریوس در لیگ جدید

لوریس کاریوس، گلر بشیکتاش که به صورت قرضی از لیورپول به این تیم پیوسته، در دیدار اول خود برای تیم جدیدش خوش درخشید.

ادامه اشتباهات عجیب کاریوس در لیگ جدید

به گزارش "ورزش سه"، کاریوس که با اشتباهات بزرگش مقابل رئال مادرید، جام قهرمانی چمپیونزلیگ را از چنگ تیمش خارج کرد، در نهایت با جذب الیسون، جا را برای حضورش در لیورپول بسیار کم دید و مجبور شد این تیم را به مقصد بشیکتاش ترک کند. قرارداد او قرضی و برای مدت دو سال است و بند خرید دائمی نیز در آن وجود دارد.

 

اما او در تیم جدیدش نیز به اشتباهاتش ادامه می‌دهد تا تصمیم لیورپول برای عدم اعتماد به او و جذب گلر جدید، بیش از پیش منطقی به نظر بیاید. بشیکتاش شب گذشته به مصاف بورسا اسپور رفت و در حالی که 1-0 از حریف پیش بود، یوسوف اردوعان، از سمت چپ حمله ای روی دروازه بشیکتاش ترتیب داد و توپ را سانتر کرد و خروج اشتباه کاریوس باعث شد تا فاصله بسیاری بین او و دروازه ایجاد شده و دیافرا ساخو توانست به راحتی دروازه بشیکتاش را باز کند و کار را به تساوی بکشاند.

 

1333440

 

1333441

 

 

 

تساوی بورسا اسپور در دقیقه 86 و دقایقی پس از کارت زرد کاریوس به ثبت رسید که به خاطر وقت کشی دریافت کرده بود. گلر آلمانی در فهرست تیم ملی کشورش برای دیدارهای دوستانه مقابل فرانسه و پرو قرار نگرفته و باید منتظر فرصت بعدی باشد تا روند اشتباهات را پایان داده و دوباره بدرخشد.

بشیکتاش در بازی بعدی خود میزبان مالاتیا اسپور است و سپس در لیگ اروپا به مصاف سارسبورگ خواهد رفت.

دیدگاه‌ها