کد خبر : 1551148 | 12 شهریور 1397 ساعت 16:10 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل ناکامی رونالدو در یوونتوس از نگاه دل پیرو

کریستیانو رونالدو بر خلاف انتظارات، شروع خوبی در باشگاه جدیدش یوونتوس نداشته است.

دلیل ناکامی رونالدو در یوونتوس از نگاه دل پیرو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از ۹ سال حضور در رئال مادرید این تیم را ترک و راهی یوونتوس شد.

به نظر می‌رسد که جدایی از  رئال مادرید اصلا به سود این بازیکن پرتغالی نبوده است چرا که از یک طرف عنوان بهترین بازیکن اروپا را از او گرفت و از طرف دیگر هم در سه بازی با پیراهن یووه هنوز موفق به گلزنی نشده است.

 

 

1333175

 

 

دل پیرو، اسطوره یوونتوس درباره جایزه‌ای که به مودریچ رسید و ناکامی رونالدو از  رسیدن به جایزه بهترین بازیکن اروپا گفت:« مودریچ یک نوآور است. او با هوش بالایی بازی می‌کند و درخشش در رئال مادرید و البته جام جهانی باعث شد تا جایزه بهترین بازیکن اروپا به او برسد و بر این باورم که با شایستگی چنین جایزه‌ای را به دست آورد. البته باید این را هم بگویم که رونالدو هم شایسته این عنوان بود.

نمی‌دانم چرا رونالدو به موناکو سفر نکرد. البته دلیل عصبانیت او را می‌توانم درک کنم. به هر حال سخت است که او چنین جایزه‌ای را به دست نیاورد. من هم جای او بودم عصبی می‌شدم.»

 

دل پیرو درباره توپ طلا گفت‌:« معمولا این جایزه به بازیکنی می‌رسد که به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب می شود.»

 

دل پیرو درباره ناکامی کریستیانو رونالدو در فصل جاری سری A گفت:« دفاع کردن در فوتبال ایتالیا متفاوت با دیگر لیگ‌هاست و رونالدو باید چنین چیزی را به خوبی بداند. او نیاز به این دارد که در محیط جدید خود را سازگار کند. یوونتوس باید خوشحال باشد چرا که بدون گلزنی رونالدو و دیبالا همچنان بدون مشکل به پیروزی می‌رسد.»

دیدگاه‌ها