کد خبر : 1551238 | 13 شهریور 1397 ساعت 22:05 | 42.4K بازدید | 1 دیدگاه

تیم هفته در قرق ستاره های بارسا و رئال

تیم منتخب هفته سوم لالیگای اسپانیا

هفته سوم لالیگا با دو دربی جذاب و دیدارهایی پرگل همراه بود. هفته ای که رئال و بارسا به راحتی حریفان خود را شکست دادند.

تیم منتخب هفته سوم لالیگای اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم فوتبال اسپانیا در حالی به اتمام رسید که رئال و بارسا با غلبه بر حریفان خود، 9 امتیازی شدند و صدر جدول را حفظ کردند.

در این هفته شاهد دو دربی بودیم. دربی شهر والنسیا بین لوانته و والنسیا که با تساوی 2-2 خاتمه یافت و نیز دربی شهر سویل بین رئال بتیس و سویا که بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین توانست پس از 12 سال سویا را مغلوب کند. گل دقیقه 81 خوآکین، حکم به برتری سبزپوشان داد. در 12 سال گذشته بتیس در خانه خود هرگز موفق به شکست سویا نشده بود.

 

 

1333074

 

 

رئال مادرید نیز در برنابئو با نتیجه 4-1 بر لگانس غلبه کرد. کریم بنزما دو گل و راموس و گرت بیل هم دیگر گل ها را به ثمر رساندند. بارسلونا هم در نوکمپ جشنواره ای از گل به پا کرد و با درخشش مسی و سوارز، 8-2 بر اوئسکا غلبه کرد تا با تفاضل گل بهتر از رئال، صدرنشین شود.

از حوادث عجیب این هفته می توان به شکست 2-0 اتلتیکو در زمین سلتا و شکست خانگی 1-0  ویارئال برابر خیرونا اشاره کرد.

 

 

تیم منتخب هفته سوم لالیگا به شرح زیر است:

سوریا، کارواخال، راموس، کابرال، آلبا، راکیتیچ، کوتینیو، چریشف، مسی، سوارز و بنزما

 

 

دروازه بان

 

 

1333589

 

 

داوید سوریا (ختافه) : سوریا که تابستان امسال از سویا به ختافه پیوسته، جمعه شب نقش مهمی در کسب یک امتیاز تیمش ایفا کرد. او با 4 مهار عالی اجازه نداد وایادولید به گل برسد.این گلر 25 ساله، تاکنون بهترین خرید این فصل ختافه بوده است.

 

مدافعان

 

 

1333588

 

 

دنی کارواخال(رئال)

دفاع راست رئال، در دوران پسارونالدو یکی از درخشان ترین بازیکنان رئال تا به اینجای فصل بوده است. او در بازی برابر لگانس پاس گل اول تیمش را به گرت بیل داد و چه در دفاع و چه در حمله، بی نقص ظاهر شد.

 

گوستاوو کابرال(سلتا) : حادثه مهم این هفته بدون شک شکست 2-0 اتلتیکو در زمین سلتا بود. در این بازی گوستاوو کابرال، در خط دفاعی سلتا بی نظیر بازی کرد و یکی از دلایل ناکامی مهاجمان اتلتیکو مادرید بود. 

 

راموس(رئال) : یک بازی دیگر و یک گل دیگر برای سرخیو راموس. کاپیتان رئال که فصل را طوفانی آغاز کرده، گل چهارم رئال را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه لگانس کرد و مثل همیشه در قلب خط دفاعی، مهره ای مطمئن برای کهکشانی ها بود.

 

جوردی آلبا(بارسلونا) : در برتری 8-2 بارسا مقابل اوئسکا، آلبا بدون شک یکی از سه بازیکن برتر زمین بود. او که اخیرا از فهرست تیم ملی اسپانیا خط خورده، با انگیزه ای بسیار بالا وارد زمین شد و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل، نمایشی بسیار درخشان داشت و به نوعی پاسخ لوئیس انریکه را در زمین داد.

 

 

هافبک ها

 

 

1333587

 

 

راکیتیچ(بارسا): هافبک کروات بارسلونا نمایشی دلپذیر برابر اوئسکا داشت. او گل پنجم تیمش را با یک ضربه والی استثنایی روی پاس مسی به ثمر رساند و پاس گل اول بارسا را نیز به مسی داد.

 

کوتینیو(بارسا): ستاره برزیلی برابر اوئسکا موفق به گلزنی نشد اما کنترل خط میانی بارسلونا را در اختیار داشت و با ظرافت خاصی پاس گل ششم را به مسی داد.

 

دنیس چریشف(والنسیا): هافبک روسی والنسیا که قرضی از ویارئال برای این تیم بازی می کند، در دربی شهر والنسیا برابر لوانته خوش درخشید. او سه دقیقه پس از گل اول میزبان، موفق شد گل تساوی والنسیا را به ثمر برساند و یکی از بهترین های دربی بود.

 

 

مهاجمان

 

 

1333586

 

 

 

لیونل مسی(بارسا): بهترین چهره زمین در بازی بارسا و اوئسکا بی تردید لیونل مسی بود که دو گل زد و دو پاس گل هم داد. او در این بازی، رکورد تعداد پاس گل در لالیگا را از آن خود کرد. با این دو گل، او همراه با بنزما در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. مسی یک پنالتی را هم به سوارز واگذار کرد؛ در غیر این صورت شاید یک هت تریک به نامش ثبت می شد.

 

سوارز(بارسا): لوئیس سوارز هم یکی از بهترین های بارسا برابر اوئسکا بود. او که در دو هفته گذشته موفق به گلزنی نشده بود، بالاخره پایش به گلزنی در این فصل باز شد و با زدن دو گل و دادن یک پاس گل، نقش مهمی در برتری 8 گله بارسا داشت. او مثل همیشه در سیستم 3-3-4 والورده، موثر و درخشان بود.

 

کریم بنزما(رئال): بدون شک کریم با جدایی رونالدو به یک بازیکن دیگر بدل شده است. او در بازی قبلی برابر خیرونا دبل کرده بود، این هفته نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لگانس زد تا به صدر جدول گلزنان برود.

 

تیم منتخب هفته دوم بوندسلیگای آلمان

 

تیم منتخب هفته سوم سری آ ایتالیا

 

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس

دیدگاه‌ها