کد خبر : 1551334 | 13 شهریور 1397 ساعت 12:51 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

زاهدی: ما اهل تبانی با تراکتورسازی نیستیم

مدافع ماشین سازی مدعی است با نمایشی که مقابل تراکتورسازی به جا گذاشتند، شایعات تبانی مقابل این تیم را به خوبی پاک کردند.

زاهدی: ما اهل تبانی با تراکتورسازی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی، مدافع ماشین سازی در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی و حضور رضا مهاجری به عنوان سرمربی این تیم گفت: تمرینات تیم چند روز تعطیل بود و سرمربی تیم هم عوض شده است و منتظریم آقای مهاجری کارش را شروع کند و بببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. فکر می‌کنم انتخاب خوبی بود چرا که مهاجری قبلاً سابقه کار با فیروز کریمی را داشته و سبک مربیگری‌شان شبیه هم است و برای همین زمان زیادی نمی‌برد که تیم با تفکرات ایشان آشنا شود و همین یک پوئن مثبت است.


زاهدی درباره شایعات پیش از جدال مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و با اینکه همه می‌گفتند تبانی می‌شود ولی ثابت کردیم اهل این صحبت‌ها نیستیم و با تمام وجود بازی کردیم. اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و دو توپ هم به تیر دروازه زدیم. از طرفی شرایط تراکتورسازی با ما خیلی متفاوت است. آنها ستاره‌ای مثل مسعود شجاعی در ترکیب دارند که 3 جام جهانی دیده است ولی بازیکن تیم ما شاید دومین بار بود که مقابل چند هزار نفر تماشاگر بازی می‌کرد.


مدافع ماشین سازی درباره آینده این تیم و شرایط سختی که برای بقا پیش رو دارند گفت: آقای مهاجری کار سختی در پیش دارد چرا که در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم و بازی‌های سخت‌مان هم هنوز مانده است و از هفته دهم به بعد شروع می‌شود. امیدوارم بازیکنانی که گفته می‌شود قرار است به تیم اضافه شوند، بیایند و اوضاع‌مان کمی بهتر شود و بتوانیم با چند نتیجه خوب از این وضعیت خلاص شویم.


وی درباره اینکه با حضور زنوزی در تراکتورسازی اکنون تمام توجهات به سمت این تیم رفته و شرایط برای ماشین سازی سخت شده گفت: تراکتورسازی تیم اول شهر تبریز است و تیم ریشه‌ای و پرطرفدار است و طبیعی است توجهش بیشتر به آن سمت باشد ولی ما هم انتظار داریم تیم دوم شهر را فراموش نکنند. ایشان قبل از بازی به ما پرداختی داشتند و امیدوارم شرایط بهتر هم بشود.


زاهدی در پایان در مورد انتقال بازیکنان مازاد تراکتورسازی به ماشین‌سازی هم گفت: دو بازیکن از تراکتورسازی به تیم ما آمده و فکر می‌کنم برای خالی کردن لیست از آنجا نامشان حذف می‌شود و به اینجا می‌آیند. فکر می‌کنم بازیکنان خوبی باشند و بتوانند به ما کمک کنند.

دیدگاه‌ها