کد خبر : 1551544 | 14 شهریور 1397 ساعت 10:32 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر ایجاد نشدن حاشیه گفتم من مقصرم!

تغییر نظر ۱۸۰ درجه‌ای زهرا نعمتی درباره حذف عجیب

کماندار پارالمپیکی ایران بعد از چند روز اعلام کرد به خاطر برخی مصلحت ها در جریان بازی های آسیایی تقصیرها را بر گردن گرفت.

تغییر نظر ۱۸۰ درجه‌ای زهرا نعمتی درباره حذف عجیب

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ و عجیب در جریان بازی های آسیایی ۲۰۱۸ حذف زهرا نعمتی به خاطر دیر رسیدن به مسابقه اش در بخش انفرادی ریکرو رقابت های تیراندازی با کمان بود.


این کماندار پارالمپیکی که برای اولین بار بازی های آسیایی را تجربه می کرد، بعد از این اتفاق عجیب خودش تقصیرها را بر گردن گرفت و خودش را مسئول این اتفاق دانست.


زهرا نعمتی بعد از چند روز در نشست خبری فدراسیون تیراندازی با کمان صحبت های خود را تغییر داده است: «اتفاقاتی که در آنجا رخ داد، باورکردنی نبود؛ اما من به خاطر حفظ حرمت ایران و اینکه حاشیه ای در جریان بازی های آسیایی رخ ندهد، تقصیرها را گردن گرفتم. به هر حال من هم در بخش میکس مسابقه ام مانده بود و هم باید در بازی های پاراآسیایی شرکت کنم. به همین خاطر نیاز به آرامش داشتم.»


وی مسئولیت نرسیدن به مسابقه را متوجه سرمربی کره ای می داند: «من در ریکرو تنهایی کار می کردم و مسئولیت من با پارک بود. بقیه جای دیگر تمرین می کردند. من زحمات پارک را منکر نمی شوم؛ اما او زمان را فراموش کرد و گفت استراحت کن تا من برگردم. برنامه مسابقه دست مربی است.»

دیدگاه‌ها