کد خبر : 1551793 | 15 شهریور 1397 ساعت 11:32 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل مهاجم کلاسیک تیم ملی آلمان ادامه دارد

افکار عمومی آلمان واگنر را می‌خواهد؛ لو: امکان ندارد

لوتار ماتیوس، اسطوره‌ی فوتبال آلمان در ستون خود برای اسکای آلمان به یواخیم لوو توصیه کرد ساندرو واگنر را دوباره به تیم ملی دعوت کند.

افکار عمومی آلمان واگنر را می‌خواهد؛ لو: امکان ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو واگنر مهاجم بایرن مونیخ پیش از جام جهانی روسیه با لوو درگیر شد و متعاقب آن از تیم ملی کشورش کناره‌گیری کرد. وقتی فهرست نهایی تیم ملی آلمان برای شرکت در جام جهانی اعلام شد و خبری از اسم واگنر در آن نبود، او به سراغ یواخیم لوو رفت و پس از جلسه‌ای با او به روزنامه‌ی بیلد اعلام کرد:" من به این وسیله فوراً از تیم ملی آلمان استعفا می‌دهم. برایم روشن است که کادر مربی‌گری تیم ملی من را نمی‌خواهد چرا که شیوه‌ی کاری‌اش با رک‌گویی و روحیه‌ی صریح من همخوانی ندارد". 


لو به این صحبت‌های واگنر واکنش تندی نشان داد و گفت:" او طوری حرف می‌زند که انگار همه‌ی هم‌تیمی‌هایش نادان هستند". اما عملکرد بسیار ضعیف مانشافت در روسیه، وزنه‌ی لوو را پایین آورده و وزنه‌ی حقانیت ساندرو واگنر را سنگین‌تر کرده است. در افکار عمومی آلمان همه متفق‌القولند که فوتبال این کشور به شروعی دوباره نیاز دارد. از سوی دیگر همه‌ی کارشناسان فوتبال آلمان معتقدند نبود یک مهاجم کلاسیک از مشکلات بزرگ مانشافت است و به همین خاطر است که لوتار ماتئوس در ستون خود در اسکای آلمان از یواخیم لوو خواسته پا در میانی کرده و ساندرو واگنر را بار دیگر به تیم ملی فرا بخواند. 


ماتئوس در این باره نوشت:" من شک ندارم اگر یواخیم لوو بخواهد با ساندرو صحبت کند، او به دعوتش جواب رد نخواهد داد"


این در حالی است که لوو به این دعوت پاسخ منفی داد و در آستانه‌ی مسابقه‌ی امروز آلمان و فرانسه در ورزشگاه آلیانز آرنای مونیخ گفت:" من و ساندرو مشکلی نداشتیم. ولی او خودش استعفا داد و دیگر امکان بازگشتش به تیم ملی وجود ندارد". این یکی از معدود دفعاتی است که لوو با چنین قاطعیتی پشت تصمیمات خود درباره‌ی بازیکنان اخراجی می‌ایستد و از دعوت آنها به تیم ملی جلوگیری می‌کند. ظاهراً عصبانیت لوو از رفتار واگنر همچنان فروکش نکرده است.

دیدگاه‌ها