کد خبر : 1551913 | 16 شهریور 1397 ساعت 00:35 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناچو مونرئال:

درگیری اوزیل و امری صحت ندارد

ناچو مونرئال، مدافع اسپانیایی آرسنال، شایعه درگیری بین مسوت اوزیل و اونای امری را رد کرد.

درگیری اوزیل و امری صحت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل بعد از دیدار با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، پیش از رقابت ها جام جهانی، با انتقادهای زیادی روبرو شد و با حذف ژرمن ها از جام جهانی روسیه، این انتقادها به شدت افزایش پیدا کرد؛ به طوری که این هافبک خلاق اعلام کرد دیگر برای مانشافت بازی نخواهد کرد.

از سوی دیگر، نیمکت نشینی اوزیل در دیدار آرسنال مقابل وستهام، باعث شد تا شایعاتی در مورد درگیری این ستاره آلمانی با سرمربی جدید توپچی ها منتشر شود اما ناچو مونرئال این موضوع را تکذیب کرد.

 

 

1328497

 

او به خبرنگاران گفت:" مردم کمی با او نامنصفانه رفتار می کنند. او بازیکن بسیار معروفی است و واضح است که مردم دوست دارند در مورد او حرف بزنند. اخیرا همیشه چیزهای بد گفته می شود. مانند آخرین بار که او مریض بود و به همین دلیل بازی نکرد.

مردم شروع کردند به ساختن داستان که او با سرمربی مشکل دارد. اینطور نبود. او سرما خورده و مریض بود؛ همین. به همین دلیل بازی نکرد.

مهمترین چیز این است که او در بالاترین سطح بازی می کند، پاس گل های زیادی می دهد، گل های زیادی می زند و اساسا به تیم کمک می کند. این چیزی است که او بلد است. او بلد نیست که چطور با بازیکن حریف درگیر شود و گلویش را بگیرد!"
 

دیدگاه‌ها