کد خبر : 1551973 | 16 شهریور 1397 ساعت 12:01 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

موضوع دایی، همامی و آرام طبع  حل می‌شود

گرشاسبی: گفتند دلار 15 تومانی بخرید!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید بانک مرکزی به آن ها نامه زده و گفته که باید از بازار آزاد ارز خارجی بخرید.

گرشاسبی: گفتند دلار 15 تومانی بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید رضا گرشاسبی در گفتگوی تلویزیونی راجع به مسائل مختلف صحبت کرد. او در ابتدا به موضوع بدهکاران ورود کرد و گفت: یک سری از این لیست ها، لیست هایی بود که از طریق ای اف سی پشت آن فوریت گذاشته بودند. این را هم عرض کنم تا الان بیش از 180-90 پرونده را بستیم و الان از این لیستی که تا شنبه فرصت هست، سه نفر باقی مانده که به قول معروف خطری هستند و انشالله دنبالش هستیم که حل کنیم.

 

او در پاسخ به سوالی راجع به نام 3 طلبکار نیز اظهار داشت: این سه نفر آقای دایی، همامی و آرام طبع هستند که البته دارند حل می شوند. بالاخره وظیفه ما و باشگاه است که حل کنیم تا خدایی نکرده مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نشود.

 

وی ادامه داد: درهر جا مسئولیت داشتم وظیفه من بازسازی و جاده سازی و اتوبان کردن و... بوده و بعد آمدیم در سنگر دیگر. هر جا کار کردیم همین را انجام دادیم و در پیشگاه جامعه ورزشی و در مقابل خدای متعال، سعی کردم کم فروشی نکنم.

 

گرشاسبی درباره شایعه حضور رامین رضاییان در پرسپولیس هم تصریح کرد: ما تا این لحظه به جز 5 بازیکنی که در نیم فصل به ما اضافه می شوند و نامشان اعلام شده، هیچ فرد دیگری تا این لحظه اضافه نخواهد شد و هیچ اسم جدیدی هم تا الان به من اعلام نشده. چون ما با آقای برانکو و کادرفنی هماهنگ جلو می رویم و با هماهنگی با توجه به نیاز تیم بالاخره اسامی به ما اعلام می شود و ما در هیئت مدیره و کمیته فنی بررسی میکنیم.

 

مدیرعامل سرخ ها به قهرمانی پرسپولیس در سوپرکاپ نیز پرداخت و گفت: نوک دست مان به جام رسیده اما هنوز اعلام نشده کی و در چه مراسمی اهدا خواهد شد. اما قطعی و صددرصد شده است.

 

وی درباره بازیکنان خروجی در نیم فصل یادآور شد: تا این لحظه که هنوز جدیدا صحبت خاصی نشده اما چون پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شده، هر بازیکنی که می خواهد برود یک ماه زودتر به ما اعلام کند. چون می دانید باشگاه پرسپولیس انقدر باشگاه بزرگی است که باید ادعا کند که نفر کم ندارد. درست است که یک سال از نقل و انتقالات محروم بودیم و تعدادی از ما خارج شدند، اما انقدر باشگاه بزرگ است چون هواداران بزرگی دارد، تا همین الان هم با پنجره بسته چند هفته مانده به پایان بازی ها قهرمان شد و سوپرجام را هم به هر حال از آن خود کرد و با این محرومیت تا این مرحله لیگ قهرمانان خودمان را کشاندیم و انشالله 26اُم هم با حضور صاحبان اصلی باشگاه پرسپولیس که هواداران هستند در ورزشگاه آزادی بتوانیم از این مرحله هم عبور کنیم.

 

گرشاسبی درباره وضعیت ارزی باشگاه پرسپولیس و پاسخ بانک مرکزی به آن ها نیز اظهار داشت: به هر حال نامه ای دادند و گفتند بروید از بازار آزاد بخرید! این روند باشگاه ها را با چالش و تعطیلی مواجه خواهد کرد. چون باشگاه های سراسر کشور هم با من در تماس اند و همه نگران اند و به ما می گویند تا الان چه کار کردید. ما هم گفتیم نامه ای از بانک مرکزی آمد و گفتند تشریف ببرید از بازار آزاد بخرید! اما دکتر سلطانی فر شدیدا پیگیر هستند نه تنها مشکل پرسپولیس و استقلال بلکه همه باشگاه ها را حل کنند.

دیدگاه‌ها