کد خبر : 1551997 | 16 شهریور 1397 ساعت 12:43 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک- پیش بازی هفته چهارم

بادران تهران-مس رفسنجان، نبرد تمام استقلالی

تیم بادران تهران با هدایت مهدی پاشازاده از هفته چهارم مسابقات لیگ یک رو در روی شاگردان علی سامره قرار می‌گیرد.

بادران تهران-مس رفسنجان، نبرد تمام استقلالی

به گزارش “ورزش سه” عصر امروز هفته چهارم مسابقات دسته اول فوتبال ایران شروع می‌شود و تیم بادران تهران در ورزشگاه شهر قدس از ساعت 17:00 میزبان مس رفسنجان خواهد بود.


بادران تهران که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد در حال حاضر با کسب یک امتیاز از دو دیدار خود حضور در رده سیزدهم جدول را تجربه می‌کند. آن‌ها در مسابقه اول خود طبق برنامه باید به دیدار نود ارومیه می‌رفتند که به دلیل مشکلات تیم حریف این مسابقه لغو شد و در حال حاضر منتظر حکم کمیته انضباطی هستند. شاگردان پاشازاده در بازی دوم خود مقابل شاهین بوشهر به تساوی ۱-۱ رسیدند و‌ هفته قبل هم با یک گل مغلوب اکسین البرز شدند. بادرانی‌ها که امید زیادی به موفقیت در جام حذفی داشتند در اولین دیدار خود به مصاف چوکای تالش رفتند و با شکست برابر این تیم در ضربات پنالتی از دور مسابقات خارج شدند.


از طرف دیگر مس رفسنجان وضعیت بهتری را نسبت به بادران طی می‌کند. شاگردان سامره از سه دیدار خود چهار امتیاز به دست آورده‌اند و در رده هفتم جدول حضور دارند. مسی‌ها هفته گذشته در خانه با یک گل مغلوب ملوان بندرانزلی شدند و حالا به دنبال جبران مافات هستند. این تیم در صورت کسب برد مقابل بادران و با توجه به دیدار حساس مس کرمان و اکسین، می‌تواند خود را تا رده سوم جدول بالا بکشد.

دیدگاه‌ها