کد خبر : 1552002 | 16 شهریور 1397 ساعت 13:16 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد دیرهنگام افتخاری از تصمیمات فدراسیون فوتبال

مدیرعامل سابق استقلال بعد از جدایی از این تیم لب به انتقاد از فدراسیون گشود.

انتقاد دیرهنگام افتخاری از تصمیمات فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، اختلافات استقلال و فدراسیون فوتبال در دوران مدیریت افتخاری بارها باعث شد تا مشکلاتی برای این تیم ایجاد شود اما سیاست باشگاه در دوران حضور افتخاری مدارا و تعامل بود و مدیران استقلال کمتر در رسانه ها به انتقاد از سئول نشینان پرداختند.


سید رضا افتخاری اما با انتشار نامه ای حالا و بعد از جدایی از استقلال به انتقاد از تصمیمات فدراسیون فوتبال پرداخته است. مدیرعامل استقلال در این رابطه نوشته است: "اینجا لازم می دانم اشاره کنم متاسفانه در آغاز دوره قبل لیگ برتر سه بازیکن امید و در این دوره از لیگ برتر دو بازیکن استقلال دچار محرومیت های ناعادلانه شدند و این موضوعات به ترکیب تیم لطمه زد. این تصمیمات عجیب در  فدراسیون تازگی نداشته است. چرا که مثلا در حالی 3 بازیکن امید استقلال در فصل قبل به دلیل مخالفت سرمربی وقت برای همراهی شان با در اردوى تیم ملی امید محروم شدند، که امسال با وجود عدم همکاری برخی تیم ها، محرومیتی برای آنها در نظر گرفته نشد. یا نمونه دیگر رای عجیب سازمان لیگ، خارج از صلاحیت خود مبنی بر بازنده اعلام کردن استقلال آن هم 3 روز پیش از تاریخ اعلامی برای دیدار سوپرجام بود! در حالی که همان موقع نیز اعلام کردم که باشگاه بنا به تقاضای سرمربی محترم تیم دو نامه (که تصاویر آن نیز منتشر شد) به سازمان لیگ ارسال و خواهان «تغییر زمان سوپرجام» شده است. پس از «اخذ موافقت شفاهی و اولیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر برگزاری دیدار در زمانی دیگر که محرومیت نقل و انتقالاتی آنها پایان یافته شود» (که مدیرعامل محترم پرسپولیس نیز در برنامه ورزشی شبکه 2 به آن اشاره کرد) برای مذاکره با دو بازیکن به ترکیه سفر کردم و متاسفانه به جای اعلام پاسخ رسمى به باشگاه، در جلسه شورای تامین که نماینده باشگاه حضور داشت، آقایان با منتفی کردن بازی سوپرجام 3 روز قبل از برگزاری، مانع از بازگشت تیم به تهران شدند و خود اقدام به اعلام نتیجه کردند که باتوجه به مستندات باشگاه، قابل پیگیرى در CAS مى باشد."


انتقادات مدیرعامل سابق استقلال به تصمیمات فدراسیون فوتبال بسیار دیرهنگام انجام گرفت و حالا مدیرعامل سابق آبی ها ترجیح داده تا چهره جدیدی از خود به نمایش بگذارد؛ چهره ای که شاید رو نمایی از آن خیلی کمکی به شرایط استقلال نکند.

دیدگاه‌ها