کد خبر : 1552043 | 16 شهریور 1397 ساعت 15:54 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

برخی ها می خواهند تاکتیک های ما را لوث کنند؛

شفیعی: بعد از بازی با تراکتور به من بی‌مهری شد

خالد شفیعی می گوید که با تمام احترامی که برای هواداران تراکتورسازی قائل است، مجبور است در صورتی که مدیران باشگاه کاری برای پرداخت مطالبات او نکنند، از آنها شکایت کند.

خالد شفیعی مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص مصدومیت خود گفت: خدا را شکر وضعیتم خوب است؛ یک مصدومیت قدیمی داشتم که خوب شدم. بازی با تراکتور فکر می کنم دقیقه 65 بود یک مقدار اذیت شدم ولی ادامه دادم. در حال حاضر کارهای درمانی را ادامه می دهم و به زودی به تمرینات برمی گردم.


شفیعی در مورد صحبت های قلعه نویی که در مصاحبه خود گفته بود خالد مصدوم شده بود ولی به ما نگفت و همین وضعیت او را بدتر کرده است، توضیح داد: خب بازی حساس بود و دوست داشتم بازی کنم؛ چون مدت زیادی بود که توی کار نبودم و گفتم شاید بهتر باشد بازی کنم ولی با این کار شدت مصدومیتم بیشتر شد. 

 

1334463


مدافع میانی سپاهان در مورد قرار گرفتن این تیم در رتبه دوم جدول رده بندی تاکید کرد: رتبه دوم الان زیاد مهم نیست؛ مهم این است که بازی به بازی تمرکز داشته باشیم و روی کارمان دقت کنیم و آخر فصل جایگاهی را داشته باشیم که بهترین باشد. 


شفیعی در پاسخ به این سوال که منظور او قهرمانی سپاهان است، اظهار داشت: قهرمانی برای هیچ کس رقم نمی خورد مگر با پشتکار و تلاش زیاد. همه باید دست به دست هم بدهند و برای یک هدف تلاش کنیم. ما همین کار را انجام می دهیم و امیدوارم لطف خدا هم شامل حال ما بشود. 


مدافع فصل گذشته اف سی سئول و تیم ذوب آهن در این خصوص که او در سپاهان دو رقیب آماده به نام سیاوش یزدانی و عزت پورقاز دارد، بیان کرد: خدا را شکر دفاع های تیم خیلی خوب کار کردند و من خیلی خوشحالم که سیاوش و عزت روزهای خوبی را سپری می کنند؛ مسلما هر تیمی که در پست های مختلف رقابت داشته باشد به پویایی آن تیم کمک می کند. البته من هم باید خودم را برسانم تا رضایت کادر فنی را جلب کنم.


مدافع سابق تراکتورسازی در ادامه و در پاسخ به اینکه آیا توانسته مطالبات خود را از باشگاه تراکتورسازی دریافت کند یا خیر، افزود: خب اول باید از اینجا شروع کنم که بعد از بازی سپاهان و تراکتورسازی فکر می کنم بی مهری هایی در فضای مجازی انجام شد و به من و خانواده ام توهین کردند؛ البته حساب آنها را از هواداران خوب و فهیم تراکتورسازی جدا می کنم. بعد از بازی و در صحنه ای که فروزان روی زمین افتاده بود، می گفتند که من فیرپلی را رعایت نکرده ام ولی اصلا اینگونه نبوده است و اصلا در آن صحنه من نبودم و عزت توپ را پرتاب کرد.

 

1334464


وی اینگونه صحبت هایش را ادامه داد:  همیشه گفته ام که هواداران تراکتورسازی در قلب من هستند و هیچ وقت دوست ندارم آنها را ناراحت کنم؛ من از 6 سال پیش از تراکتورسازی طلب دارم و هنوز شکایت نکردم؛ از زمان آقای آجرلو و عباسی گرفته تا آقای الیاسی و درودگر و حالا که آقای اسدی شده است. ولی تا الان هیچ کدام قدمی برنداشتند؛ این طلب حق من است که بگیرم. تا الان اما هیچ اقدامی نکردند و من هم به خاطر اینکه طرفداران تراکتور ناراحت نشوند درخواست کردم تا مذاکره کنیم و حاضرم بخشی از مطالباتم را ببخشم. امیدوارم در یکی دو روز آینده یک حرکت مثبت ببینم و اگر نشد مجبورم از تیم شکایت کنم. همیشه گفتم که هواداران تراکتور را دوست دارم و هیچ وقت حاضر نیستم آنها را ناراحت کنم.


خالد شفیعی در پایان و در خصوص این سوال که سیستم پرتاب اوت و ارسال توپ های بلند توسط برخی مربیان پس از بازی به چالش کشیده شده است، عنوان کرد: اگر شما نگاه کنید بهتر از لالیگا که یکی از بهترین و شاید بهترین لیگ معتبر دنیا باشد، نداریم و آنجا هم روی این تاکتیک کارشان را انجام می دهند و فقط اینجاست که تیم هایی که روی این تاکتیک گل می خوردند و بازنده می شوند دنبال این هستند که برد تیم ما را لوث کنند. شما ببینید که ما بهترین تیم از لحاظ هجومی هستیم و مسلما همین روند را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها