کد خبر : 1552156 | 17 شهریور 1397 ساعت 09:32 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین 3-0 گواتمالا: درخشش تازه واردها برای آلبی سلسته

تیم ملی آرژانتین موفق شد در روز گلزنی جیوانی سیمئونه، پسر دیگو سیمئونه، 3-0 گواتمالا را در دیداری دوستانه شکست دهد.

آرژانتین 3-0 گواتمالا: درخشش تازه واردها برای آلبی سلسته

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین بدون لیونل مسی پا به این دیدار دوستانه می‌گذاشت. در حقیقت مسی از مسئولین فوتبال آرژانتین درخواست کرده که تا پایان سال میلادی در جمع آلبی سلسته حضور نداشته باشد و به همین علت در اردوی آرژانتین حضور نداشت ولی هم تیمی‌های مسی در غیاب او عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند با 3 گل، گواتمالا را شکست دهند.

 

در حال حاضر اسکالونی، مربی موقت تیم ملی آرژانتین است و صبح امروز آرژانتین اولین بازی اش را تحت هدایت او انجام می‌داد. گونسالو مارتینز، جیوانی لو سلسو و جیوانی سیمئونه – پسر دیگو سیمئونه، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و سرمربی فعلی اتلتیکو مادرید، امروز برای اولین بار در ترکیب تیمشان قرار می‌گرفتند و هر سه نیز موفق شدند اولین گل ملی شان را در اولین بازی به ثمر برسانند.

 

مائورو ایکاردی و پائولو دیبالا از روی نیمکت بازی را آغاز کردند و بازیکنانی مثل سیمئونه، مارتینز، پالاسیوس و رولی اولین تجربیات خود را به دست آوردند. آرژانتین و گواتمالا در رنکینگ فیفا، 135 رتبه فاصله دارند و این اختلاف در زمین کاملا مشهود بود.

 

1334577

 

 

بازی از همان ابتدا با حملات آرژانتینی ها آغاز شد و در دقیقه 15، فونس موری فرصت این را داشت که برای تیمش گلزنی کند ولی موقعیت خوب او به راحتی از دست رفت. اما در ادامه، آرژانتین خیلی سریع به گل رسید. پس از اینکه لو سلسو توانست یک خطای هند پنالتی از حریف بگیرد، مارتینز پشت توپ ایستاد و دروازه گواتمالا را باز کرد.

 

لو سلسو نیز به این روند خوب ادامه داد و با یک شوت زمینی از پشت محوطه جریمه توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند و شرایط را بهبود ببخشد.

 

اما در ادامه، جیوانی سیمئونه که مثل دو گلزن دیگر، اولین بازی ملی اش را انجام می‌داد نیز توانست گل سوم آرژانتین را به ثمر برساند و تا پایان نیمه اول، تیمش را با 3 گل اختلاف پیش بیندازد.

 

در نیمه دوم بازی، با تغییرات گسترده ای که در دو تیم ایجاد شد و تعویض های متعدد، ریتم بازی به کلی افت کرد و آرژانتین نتوانست به گل‌های خود در این دیدار بیفزاید.

با حضور مهاجمان جدید، به نظر نسل جدیدی در فوتبال آرژانتین رو به ظهور است. باید دید سرنوشت این استعدادها در نهایت به کجا خواهد رسید و در آینده آلبی سلسته چه نقشی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها