کد خبر : 1552284 | 17 شهریور 1397 ساعت 16:04 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

جلوی حضور این مدیران در ورزش را بگیرید

یادداشت: جریمه های استقلال را از مدیران بگیرید

مدیر رسانه ای سابق استقلال یادداشت جالبی در مورد وضعیت کنونی این باشگاه و شکایت های متعدد از آن نوشته است.

یادداشت: جریمه های استقلال را از مدیران بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری فر که سابقه سال ها فعالیت در بخش رسانه باشگاه استقلال را دارد در این باره می نویسد: 


به این سه موضوع مهم درباره باشگاه استقلال توجه کنید: 

 

پروپییچ، مهاجم سابق استقلال حاضر بود با دریافت ۳۰ هزار دلار قراردادش را فسخ کند اما عدم پرداخت این مبلغ ۳۶۴ هزار دلار روی دست این باشگاه هزینه گذاشته است.

 

حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون: درباره حکم سوپرجام ملکی نماینده استقلال بود و طبق صحبت‌های او رای دادیم. 

 

فتحی در خصوص شکایت یازالده: نداشتن آگاهی از مسائل حقوق بین‌المللی ورزشی باعث چنین اشتباهی شده. حالا با این شرایط استقلال باید بیش از ۴۰۰ هزار دلار به این بازیکن بدهد.


جمع هزینه خطاهای مدیران سابق استقلال درباره پروپییچ و یازالده مبلغی حدود ۸۰۰ هزار دلار است. یعنی به نرخ امروز بین ۸ تا ۹ میلیارد تومان. آیا قانونی وجود دارد که مدیران خطاکار هزینه این گاف‌های بزرگ را از جیب خود پرداخت کنند؟ 

 

سوال خیلی مهمتر این است: ‏رضا افتخاری و پندار توفیقی، در کنار یازالده، برای چند بازیکن خارجی دیگر، به جای دعوت‌نامه، پیش‌قرارداد فرستادند؟! 


رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال چطور؟ آیا او به خاطر یک اظهار نظر ناشیانه در جلسه شورای تأمین که منجر به استناد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رأی سوپرجام شده، نباید مورد بازخواست قرار بگیرد؟ مجازات گاف ملکی این بوده که بعد از این اتفاق‌ها به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده است! (ملکی زمانی که به جلسه سوپرجام رفت، عضو هیات مدیره بود و نه رئیس)


دوباره باید به سوال درباره رضا افتخاری رسید. او که حاضر نیست در یک مصاحبه چالشی پاسخگو باشد، آیا بازهم در این ورزش پست و مقام می‌گیرد؟ حداقل کاری که باید انجام شود، جلوگیری از حضور مجدد این مدیران در مناصب مختلف ورزشی است.


جملاتی از رضا افتخاری در روز استعفا را به یاد بیاوریم:


«من الان که از اینجا بیرون می‌روم، به جز چند مورد که آژانس و هتل هستند و مجموعه ورزشی آزادی هیچ بدهی دیگری نداریم.»

دیدگاه‌ها