کد خبر : 1552294 | 17 شهریور 1397 ساعت 17:39 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش در مورد پست بازیکنان اشتباه نمی کند؛

پورعلی‌گنجی: قهرمانی آسیا نه راحت نه غیرممکن است

مرتضی پورعلی گنجی مدافع میانی تیم ملی می گوید که در جام ملت های آسیا نمی توان از پیش ایران را برنده بازی ها دانست.

پورعلی‌گنجی: قهرمانی آسیا نه راحت نه غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم یوپن بلژیک در حاشیه تمرین تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شرایط این روزهای ملی پوشان گفت: شرایط خوبی داریم. کادر فنی و مربیان تیم ملی به خوبی بازیکنان را می شناسند؛ به هر حال چند سال است که با تیم کار می کنند. به نظرم بازیکنان بازیکنان و جوانان مستعد را به تیم دعوت کردند. شرایط خوبی است و صبح و بعداز ظهر در حال تمرین کردن هستیم. چیزهایی که مربیان می خواهند اجرا می کنیم و اشتباهات را هم برطرف می کنیم تا برای بازی ازبکستان آماده شویم.


وی در خصوص دیدار تدارکاتی ایران برابر ازبکستان اظهار داشت: بازی با ازبکستان بازی راحتی نیست چون از بازیکنان جوان خود استفاده می کند و در بازی قبلی خود خیلی خوب جلوی ما بازی کردند و باید اشتباهاتمان را جلوی این تیم برطرف کنیم.


مدافع تیم یوپن بلژیک در خصوص اینکه آیا تیم ملی می تواند در امارات طلسم شکنی کند و قهرمان آسیا شود، با توجه به انتظار و امیدواری که میان مردم وجود دارد بیان کرد: خب مردم لطف دارند؛ با نمایشی که ما در جام جهانی داشتیم همه انتظار دارند. بازیکنان هم به هر حال همه در حال تمرینات هستند و در باشگاه ها هم مراقب بدن هایمان هستیم تا برای بازی های جام ملت های آسیا آماده باشیم. قهرمان شدن در آسیا کار راحتی نیست، چون همه چیز باید درست باشد. کار راحتی نیست و غیرممکن هم نیست. فکر می کنم اگر مسئولین حمایت کنند و بازی های خوبی بگذارند این تیم می تواند موفق شود.


پورعلی گنجی در مورد گروه ایران در جام ملت های آسیا که متشکل از عراق، ویتنام و یمن است و اینکه به نظر می رسد کار صعود ایران ساده است، توضیح داد: فوتبال یک قانون نانوشته دارد که از اول نمی توانید هیچ تیمی را برنده فرض کنید. در جام جهانی ما را زنگ تفریح حساب می کردند ولی نشان دادیم که می توانیم بالا برویم. به همین دلیل فکر می کنم که گروه ما گروه راحتی نیست؛ آنها انگیزه دارند مقابل تیمی بازی کنند که مقابل اسپانیا با داوری باخته؛ مراکش را برده و با پرتغال مساوی کرده است؛  من احساس می کنم گروه راحتی نیست و باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا تک تک بازی ها را ببریم.


مرتضی پورعلی گنجی در مورد بازیکنان جوانی که در اردوی جدید تیم ملی حضور دارند، عنوان کرد: موقعی که من اضافه شدم، بازیکنان دیگر حداقل 7 سال تجربه تیم ملی داشتند؛ ما دو سه نفر بودیم که در اولین اردوی تیم ملی حاضر بودیم. احساس می کنم بازیکنانی نظیر سهرابیان و محرمی که دعوت شده اند بازیکنان مستعدی هستند ولی نکته ای که  وجود دارد، این است که الان تیم ملی در مجموع تیم جوانی است و بازیکنان با تجربه و جوان با هم میکس شده اند؛ ما هم که 4، 5 سال تجربه تیم ملی داریم سعی می کنیم که اگر بتوانیم به بازیکنان جوان تر نظیر مجید حسینی، سهرابیان یا صادق محرمی تجربیاتمان را منتقل کنیم؛ آقای کی روش نشان داده که تایم بازی دادن به بازیکنان جوان را به خوبی می داند. همانطور که من را از هافبک تدافعی به دفاع آورد و توانستم پیشرفت کنم، مطمئنم بازیکنان دیگر هم می توانند پیشرفت کنند. کی روش در مورد پست بازیکنان اشتباه نمی کند، امیدوارم مسئولان هم کمک کنند و تیم خوبی داشته باشیم و بتوانیم دل مردم را با قهرمان شدن شاد کنیم.

دیدگاه‌ها