کد خبر : 1552433 | 18 شهریور 1397 ساعت 11:13 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

کاش گواردیولا سرمربی یونایتد بود

کینگ اریک آقای خاص را دوست ندارد!

اریک کانتونا، اسطوره باشگاه منچستریونایتد به انتقاد از ژوزه مورینیو پرداخت و مدعی شد که اگر گواردیولا به جای او سرمربی یونایتد می‌شد، اوضاع به کل متفاوت بود.

کینگ اریک آقای خاص را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو با دو شکست در چهار بازی اول خود در این فصل، تحت فشار شدیدی از سوی هوادارانش قرار دارد. در آن سو گواردیولا از 4 بازی، 3 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و در دیگر بازی با تساوی کار به پایان رسیده است. شایعاتی در این رابطه که زین الدین زیدان جانشین بعدی مورینیو در یونایتد است مطرح شده ولی کانتونا که 4 لیگ برتر با یونایتد برده، معتقد است که گواردیولا باید سرمربی شیاطین سرخ را برعهده بگیرد.

 

او گفت:" به نظرم مورینیو خوب کار نکرده است ولی هنوز اوایل فصل هستیم، خیلی زود است. منچستریونایتد باشگاه بزرگی است و همیشه بزرگ خواهد ماند. آنها جام را خواهند برد، مطمئنم که اینطور خواهد شد. ولی سبک بازی یونایتد؟ نه خیلی خوب نیست. مربی سبکی اشتباه برای آنها انتخاب کرده است. هیچ خوش گذرانی و خلاقیتی در تیم دیده نمی‌شود. من مورینیو را دوست دارم، او شخصیت خوبی دارد ولی نه برای یونایتد. آنها باید گواردیولا را به جای او انتخاب می‌کردند.

 

 

1332640

 

 

پپ باید روی نیمکت یونایتد بنشیند ولی او در باشگاهی دیگر در حال شعبده بازی است، باشگاهی که نمی‌توانم نامش را بیاورم. گوش کنید. من راجع به منچسترسیتی شوخی کردم ولی آنها فوتبال خیلی خوبی به نمایش می‌گذارند. فکر می‌کنم گواردیولا باید در یونایتد باشد. او به شدت تحت تاثیر یوهان کرویف است، تحت هدایت کرویف بازی کرده و خیلی چیزها از او یاد گرفته است."

دیدگاه‌ها