کد خبر : 1552492 | 18 شهریور 1397 ساعت 14:01 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

کسر امتیاز دیگر لگدی به جنازه ما است؛

عباسی: هزینه‌ها به جهنم؛ عمرمان رفت

مالک باشگاه سیاه جامگان می گوید که اختیار تام این باشگاه را به خداداد عزیزی واگذار کرده است.

عباسی: هزینه‌ها به جهنم؛ عمرمان رفت

محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در گفتگو با "ورزش سه" ضمن ابراز ناراحتی از شرایط فعلی این باشگاه گفت: پیشینه ای که درست کرده بودیم در این روزها لطمه خورده است؛ امسال خیلی بد عمل شد یک بازی که اصلا نرفتند و بازی با قشقایی که تیم مطرحی نبود را هم باختند؛ اینکه بیایند و در قلعه عقاب ها یقه ما را بگیرند، اصلا خوب نیست. من نتوانستم به استادیوم بروم چون مریض بودم ولی لحظه به لحظه گزارش بازی را می گرفتم.


وی در خصوص اینکه جلسه با اسپانسر به کجا رسیده، عنوان کرد: من در جریان این موضوعات نیستم؛ آقای عزیزی درست می گویند و اگر پول نیاید چاره ای جز انحلال نیست.230 هزار دلار بدهی داشتیم که هیچ کس به فریاد ما نرسید و الان بدهی ما شده 4 میلیارد ولی در عمل ما 250 هزار دلار بدهی داشتیم که با قیمت ارز 14 هزارتومانی شرایط سخت شده است. نمی خواهم بگویم که مسئولین کوتاهی کردند، چون تیم خصوصی است ولی می توانستند توجه بیشتری داشته باشند.
 
عباسی با اشاره به این موضوع که دیگر توان تیم داری ندارد، توضیح داد: وقتی دیدیم نمی توانیم ادامه بدهیم، تیم را مردمی کردیم و به خداداد دادیم ولی ایشان را هم زمین زدند و متاسفانه ایشان آبرویش را گذاشته و من اصلا دوست ندارم با اسطوره فوتبال کشور اینطور برخورد شود. با وضعیتی که پیش می رود اگر بخواهیم بدهی خارجی را بدهیم توان نداریم چون رقم درشتی است ولی هنوز زمان داریم.

 

مالک باشگاه سیاه جامگان در مورد اینکه سه امتیاز دیگر علاوه بر سه امتیازی که در ابتدای فصل از آنها کسر شده، ادامه داد: آنقدر مشکلات زیاد است که سه امتیاز و 6 امتیاز نمی تواند زیاد کشنده باشد و یک لگد به جنازه ما است. اگر کسی برای حمایت از تیم پیدا نشود راهی جز انحلال پیدا نمی شود؛ الان هم ما نظاره گر هستیم و کار را به خداداد عزیزی واگذار کرده ایم؛ چون مشکلات مالی و جسمانی دارم و دیگر در توانم نیست. اختیار تام دست آقای عزیزی است.


عباسی در پاسخ به این سوال که آیا حیف نیست این تیم به همین سادگی از بین برود، افزود: این همه هزینه کردیم به جهنم؛ ما عمرمان را گذاشتیم  و الان مریضی من به خاطر همین است. تیمی که به این زحمت بزرگ کردیم و تبدیل به سرمایه اجتماعی شد، کسی به ما کمک نکرد. جا داشت مسئولین به مردم مشهد نگاه ویژه تری داشتند. تیم با پرداخت بدهی به شرایط خوب باز می گشت ولی کسی اعتنا نکرد تا اینکه قشقایی می آید و در مشهد ما را می برد؛ برای من که خیلی سخت است که تیم تازه واردی بیاید ما را ببرد. البته به هر حال آنها هم مربی کاربلدی دارند؛ ما هم قبلا تازه وارد بودیم ولی در شهرمان نباید می باختیم هر چند تیم خوبی هستند من خودم به شخصه این تیم را به دلیل هوادارانی که دارد، دوست دارم ولی نباید می باختیم.
عباسی در پایان و در مورد اینکه باشگاه سیاه جامگان به دلیل حضور خانزاده در جام جهانی در آمد قابل توجهی خواهد داشت که می تواند بدهی های این باشگاه را پوشش دهد، اضافه کرد: نامه ای برای ما آمده بود ولی دیگر اتفاقی رخ نداد ولی به  هر حال حتما پیگیری می کنیم تا ببینیم می توانیم بخشی از بدهی ها را بدهیم یا خیر.

دیدگاه‌ها