کد خبر : 1552807 | 19 شهریور 1397 ساعت 18:01 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان الان باید 18 امتیازی بود؛

تابش: ناراحتی از احسان؟ فوتبال حرفه‌ای همین است

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید که در انتقال احسان حاج صفی یک سری مسائل وجود دارد که بهتر است گفته نشود.

تابش: ناراحتی از احسان؟ فوتبال حرفه‌ای همین است

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص شرایط این تیم و اینکه از نتایج تیم رضایت دارد یا خیر، اظهار داشت: من با دوستان شما هم که صحبت می کردم، گفتم از تیم خیلی راضی هستم و از شرایط و نحوه بازی تیم خیلی راضی هستم، ولی از نتایج نه؛ شما ببینید که ما از سه میزبانی سه امتیاز گرفتیم و دلیل آن هم معلوم است. مقصر کادر فنی ما نیست؛ ما بازی های هجومی بسیار خوبی انجام دادیم و تمام بازی هایی که سپاهان یک طرف آنها بوده جذاب و تماشایی شده است؛ دلیل اینکه از نتایج رضایت نداریم اینکه قضاوت های ناعادلانه ای انجام شده؛ سپاهان الان باید 18 امتیاز می داشت. ما فیلم تمام اشتباهات داوری را آماده کردیم و به فدراسیون فرستادیم. یک کارشناس هم نبوده که این اشتباهات را تایید کرده و چند کارشناس در این مورد نظر داده اند؛ 4،5 پنالتی ما گرفته نشده و یک پنالتی هم به ضرر ما گرفته شده؛ بازی با سپیدرود هم گلر تیم حریف را اخراج نمی کنند؛ ما آن بازی را 6 بر 1 بردیم ولی واقعا چرا دروازه بان آنها را اخراج نمی کنند؟ چرا حمودی را در بازی با پیکان اخراج نکردند؟! چرا بازی با پارس جنوبی دقیقه 45 برای ما پنالتی گرفته می شود و بعد هم گل می زنیم که پذیرفته نمی شود. دلیل اعتراضات ما دقیقا این است که داوری امتیازات را از ما گرفته است. نمی خواهیم داوران را تخطئه کنیم. من هم هیچ وقت با داوران مشکلی نداشتم، تنها خواهشم این است که از این بعد حق و حقوق ما عادلانه رعایت شود. نه امتیاز می خواهیم و نه باج؛ فکر می کنم داوران به دلیل اینکه فدراسیون اصفهانی است، قضاوت هایشان اینطور می شود؛ شاید این هم عمدی نباشد برای داوران ولی اتفاق افتاده و حداقل 6 تا 8 امتیاز ما گرفته شده است.


مدیرعامل سپاهان در مورد انتخاب بنیادی فر به عنوان داور دیدار جام حذفی سپاهان و اینکه آیا از انتخاب او رضایت دارند، اضافه کرد: من شخصا هیچ وقت در مورد داور صحبت نمی کنم. از انتخاب داور استقبال می کنم و امیدوارم قضاوت عادلانه ای داشته باشد؛ ما که هیچ مشکلی با داوران نداریم، امیدوارم آنها هم مشکلی با ما نداشته باشند.


کاپیتان سال های دور باشگاه سپاهان در مورد کیفیت نقش جهان و اینکه چمن ورزشگاه آماده برگزاری مسابقه شده است یا خیر، بیان کرد: بله الان چمن خیلی بهتر شده؛ حتی تمایل داشتیم که در بازی جام حذفی میهمان باشیم ولی نگرانی نداریم و شرایط انجام بازی مهیا است.


مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا هیچ کس از بازیکنان این باشگاه مستحق حضور در اردوی تیم ملی نبود، توضیح داد: طبیعی است که حداقل دو سه نفر از تیم ما باید انتخاب می شدند؛ اگر اسم بیاوریم بازیکن جوان ما (محمد کریمی) باید صد در صد انتخاب می شد و همینطور پیام نیازمند. من نمی دانم بازیکنی که بازی نکرده چطور انتخاب می شود؟! فکر می کنم بازی های لیگ اصلا رصد نمی شود. ما جوان های خیلی خوبی داریم. من می گویم تمام این نامهربانی ها در حالی با تیم ما شده که ما دوم جدول هستیم.


تابش در مورد اینکه به عملکرد کی روش انتقاد دارد یا خیر، اظهار داشت: ظاهرا قرار است کی روش در جام ملت های آسیا هدایت تیم ملی ایران را عهده دار باشد و ما هم دوست داریم که تیم ملی برنده باشد و از این تیم و کی روش حمایت می کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد ماجرای احسان حاج صفی و تنشی که به همین دلیل میان تراکتورسازی و سپاهان ایجاد شد، می گوید: ما پذیرفتیم که احسان به تراکتورسازی رفته است؛ تلاش کردیم که احسان بیاید و خودش هم گفته بود که دوست دارد در سپاهان بازی کند. در مورد مسائلی که ایجاد شد اصلا راجع به تراکتور صحبت نکردیم؛ ما گفتیم که 500 هزار یورو باشگاه یونانی از ما خواسته و به پول ایران مبلغ زیادی می شد و نامه مکتوب آن هم موجود است. پرداخت این مبلغ خارج از توان ما بود و اگر می توانستم هم نمی دادم. باید 12 میلیارد می دادم و با این مبلغ کلا باید تیمم را از دست می دادم؛ دوست داشتم احسان را با شرایط معقول بگیریم. الان هم ایرادی ندارد. حالا امیدوارم موفق باشد. شرایط حرفه ای فوتبال همین است و باید پذیرفت.

وی در خصوص اینکه احسان پیش تر گفته بود که در ایران فقط برای سپاهان بازی خواهد کرد و همینطور این موضوع که باشگاه تراکتورسازی گفته که بدون پرداخت حتی یک ریال این بازیکن را به خدمت گرفته، تصریح کرد: خیلی دوست داشتیم بیاید. شرایط طوری بوده که ممکن نشد. فکر می کنم مدیربرنامه هایش نقش اساسی در این انتقال داشته و یک سری مسائل است که گفته نشود بهتر است. امیدوارم یک باشگاه ایرانی این مقدار پول نداده باشد؛ برای ما ولی این مبلغ به صلاح نبود و کل تیمم را از دست می دادم؛ البته پیشنهاد خوبی به احسان دادیم که در هر صورت نشد.


مسعود تابش در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا از احسان حاج صفی دلخوری دارد یا نه، اضافه کرد: نه شرایط حرفه ای همین است و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها