کد خبر : 1552907 | 20 شهریور 1397 ساعت 10:32 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن شماره 10 آرژانتین منتظر مسی است

لیونل اسکالونی، سرمربی موقت تیم ملی آرژانتین مدعی شد که پیراهن شماره 10 این تیم منتظر لیونل مسی است.

پیراهن شماره 10 آرژانتین منتظر مسی است

به گزارش "ورزش سه"، آینده مسی در تیم ملی آرژانتین پس از غیبت او در دیدار مقابل گواتمالا و کلمبیا نامشخص است. ستاره 31 ساله در حال بررسی این موضوع است که آیا به میادین ملی ادامه بدهد یا فوتبال را فقط به صورت باشگاهی پیگیری کند. پس از حضور اسکالونی به جای سامپائولی به عنوان مربی موقت، مسی به صحبت اصلی و بحث اول او تبدیل شده است و حالا بار دیگر نیز صحبت‌هایی در این رابطه از سوی مربی آرژانتینی مطرح شد.

 

1328171

 

 

او گفت:" فقط یک پاسخ در رابطه با مسی و پیراهن شماره 10 وجود دارد. هر بازیکنی که در جام جهانی بود، شماره اش را حفظ کرد. در این دوره نیز شماره 10 هنوز به مسی تعلق دارد و تا وقتی که او تصمیم بگیرد که با ما ادامه بدهد یا نه، متعلق به مسی خواهد بود. من فعلا این شماره را برای مسی حفظ کرده ام. در آینده باید ببینیم چه خواهد شد ولی اگر به بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشته اند نگاه کنید، می‌بینید شماره ها حفظ شده است بنابراین باید صبر کنیم ببینیم چه خواهد شد. ولی تا به حال، هیچکس از شماره 10 استفاده نکرده است زیرا این شماره اختصاصا به مسی تعلق دارد و هیچ چیز دیگری در این میان مطرح نیست."

 

تیم اسکالونی در دیدار قبل با گل‌های مارتینز، لوسلسو و سیمئونه پیروز میدان شد. او در این رابطه گفت:" مشخص است که وقتی بهترین بازیکن جهان در کنار تیم شما نباشد، شما می‌بازید، شکی در این نیست. ولی تفکرات ما بر اساس بازگشت اوست و می‌خواهیم در تیم ما راحت باشد. ما سعی می‌کنیم تیمی درست کنیم، بازیکنانی را دور هم جمع کنیم که درک متقابلی داشته باشند. در آینده ببینیم چه خواهد شد."

 

دیدگاه‌ها