کد خبر : 1553001 | 20 شهریور 1397 ساعت 16:02 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

ژانویه، ماه تعیین کننده در سرنوشت والورده

سرمربی بارسلونا ممکن است از تمدید قرارداد با بارسا خودداری کند و یا حتی قرارداد مشروط او برای سال بعد نیز از اعتبار ساقط شود.

ژانویه، ماه تعیین کننده در سرنوشت والورده

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ارنستو والورده دومین سال حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد. او در اولین سال مربیگری اش در بارسلونا توانست این باشگاه را قهرمان لیگ و جام حذفی کند اما در لیگ قهرمانان به شکلی غیرمنتظره با شکست از رم در یک چهارم نهایی حذف شد.

به نظر می رسد که او نیز همچون گواردیولا و انریکه به سندرم خستگی مفرط در بارسا مبتلا شود و در نهایت حاضر به ادامه همکاری با آبی و اناری ها نشود. کافی است عکس های روز معارفه او با عکس های هفته گذشته اش را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

 

1335433

 

 

والورده تا پایان امسال با بارسا قرارداد دارد و برای فصل بعد نیز قراردادش مشروط است؛ به طوریکه بارسا می تواند به صورت خودکار آن را لغو کند. او چندی پیش در واکنش به سوالی در مورد آینده اش در بارسلونا گفت که هنوز هیچکس از باشگاه با وی در مورد تمدید تماس نگرفته و او یاد گرفته است که در فوتبال باید هفته به هفته و بازی به بازی پیش رفت. از نگاه والورده، هنوز برای تمدید قرارداد زود است.

 

ماه ژانویه برای تعیین سرنوشت والورده در بارسا می تواند ماه بسیار مهمی باشد. وضعیت بارسا در لالیگا پس از گذشت نیم فصل اول و نتایج این تیم در دور گروهی لیگ قهرمانان می توانند روی تصمیم گیری نهایی باشگاه و خود والورده برای تمدید قرارداد بسیار تاثیرگذار باشند. قطعا روند مثبت بارسا در لیگ قهرمانان و لالیگا می تواند منجر به ارسال اولین پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه شود.

در غیر این صورت شاید مسئولان بارسا قید ادامه همکاری با مرد باسکی را بزنند و در پی یافتن مربی دیگری برای فصل بعد بیفتند.

 

 

دیدگاه‌ها