کد خبر : 1553028 | 20 شهریور 1397 ساعت 17:28 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی:

موضوع کی‌روش و علی کریمی به من مربوط نیست

حسین کعبی کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود تاکید کرد که نمی تواند به اتفاقاتی که در چند ماه اخیر میان کارلوس کی روش و علی کریمی رخ داد ورود کند.

موضوع کی‌روش و علی کریمی به من مربوط نیست

کعبی در مصاحبه با "ورزش سه" در خصوص شرایط فعلی سپیدرود می گوید: خوشبختانه ما وضعیت خوبی داریم و باید واقعیت ها را به هواداران بگوییم. تیم ما از لحاظ مالی وضعیت بهتری پیدا کرده و در این خرابی بازار آقای رامین رضایی 20درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد که باید از او و همچنین علی کریمی تشکر کنم. ما باید تلاش کنیم تا جواب زحمات آنها را بدهیم.


کعبی ادامه می دهد: شرایط بدنی بچه ها واقعا فوق العاده است و تیم ما آرامش خاصی پیدا کرده است. این هفته یک بازی سنگین در جام حذفی داریم که باید این بازی را ببریم تا از بحران خارج شویم. فقط امیدوارم که در انزلی برای هواداران سپیدرود یک جایگاه مناسب را اختصاص بدهند تا تماشاگران ما مشکلی برای حضور در ورزشگاه نداشته باشند. 


از کعبی در مورد ماجراهایی که در این چند ماه بین کارلوس کی روش و علی کریمی ایجاد شد سوال می کنم که او می گوید: من یک زمانی آرزو داشتم که علی دایی و علی کریمی آشتی کنند چون آنها رفیقان ما هستند که در نهایت این اتفاق رخ داد، هرچند که خیلی ها دعا می کردند دایی و کریمی آشتی نکنند. مساله کریمی و کی روش اما متفاوت است و من نمی توانم به این موضوع ورود کنم چون آنها شخصیت هایی مجزا دارند. کریمی مشکلی با تیم ملی یا کی روش ندارد، او فقط می خواهد جلوی فساد در فوتبال گرفته شود و دلش می سوزد که فوتبال ایران این همه مشکل دارد.

دیدگاه‌ها