کد خبر : 1553029 | 20 شهریور 1397 ساعت 17:30 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار سرپرست نساجی به هواداران قائمشهری

مجیدی: پرسپولیسی‌ها با شور نساج‌ها آشنا می‌شوند

فرزاد مجیدی سرپرست تیم فوتبال نساجی با توصیه به هواداران نساجی از خطر جاده های شمال می گوید.

مجیدی: پرسپولیسی‌ها با شور نساج‌ها آشنا می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص بازی هفته ششم با پرسپولیس که به دلیل دیدار آسیایی آنها این مسابقه به تاخیر افتاده است می گوید: بالاخره پرسپولیس و استقلال با نام ایران در این تورنمنت ها حضور دارند و باید با آنها کنار آمد چون موفقیت آنها اتفاقی مهم برای فوتبال ایران است. 


وی در ادامه باتوجه به بازی روز چهارشنبه و شلوغی جاده های شمال در روزهای پایانی تابستان به هواداران توصیه می کند که با احتیاط و بدون عجله به تهران سفر کنند: درست است که این بازی هم برای هواداران قائمشهری ها و هم پرسپولیسی ها حساسیت خاصی دارد ولی باتوجه به شلوغی جاده ها در روزهای پایانی هفته و برگزاری این بازی توصیه می کنم که قائمشهری ها احتیاط کنند چون واقعا جانشان را نباید به خاطر این بازی به خطر بیاندازند. 


او در پایان گفت: مطمئنا روز سختی برای پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی رقم خواهیم زد و هدف ما در این بازی فقط کسب پیروزی و موفقیت است. ما تیم های بزرگی را دچار مشکل کرده ایم و این بار نوبت پرسپولیسی هاست که با شور و هیجان هواداران ما آشنا شوند. ضمنا من از اینکه در کنار این تیم با هواداران پرشورش حضور دارم افتخار می کنم.

دیدگاه‌ها