کد خبر : 1553303 | 21 شهریور 1397 ساعت 18:22 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه زیادی برای بردن پدیده داریم؛

نمازی: بی‌عدالتی بزرگی در حق تیم ما شده

امید نمازی می گوید که به سیستم چرخشی از استفاده از بازیکنان اعتقادی ندارد.

نمازی: بی‌عدالتی بزرگی در حق تیم ما شده

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی در نشست خبری نخستین دیدار تیمش در جام حذفی مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد دیدار تیمش گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که هفته آخر مقابل آن‌ها شکست خوردیم و انگیزه زیادی داریم تا بازی را جبران کنیم. بازی در جام حذفی است و بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا بتوانیم در این مسابقات هم کار را پیش ببریم.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد نبود مسعود حسن‌زاده گفت: از روزی که این بازیکن به ذوب‌آهن آمد با مصدومیت قدیمی به این تیم پیوسته بود که هیچ‌وقت خوب نشد؛ از همین رو تصمیم باشگاه بود که با این بازیکن قطع همکاری شود.
وی در مورد شرایط حبیب زاده که در دیدار برابر استقلال تهران با شکستگی فک مواجه شد، ادامه داد: رضا حبیب‌زاده هم مصدوم است و نمی‌تواند تیم را همراهی کند و با بازیکنان موجود کار را ادامه خواهیم داد.


نمازی در مورد سپری شدن زمان و تاثیری که برعملکرد تیمش می گذارد، عنوان کرد: هرچه پیش می‌رویم و لیگ در جریان باشد، می‌توانیم تیم‌ها را بررسی کنیم و شناخت‌مان بهتر می‌شود؛ دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم ولی در یک هفته آخر که استراحت داشتیم، بازی‌های انجام داده را به ترتیب تماشا کردم و مرور کردم که دیدم یک بی‌عدالتی بزرگ در حق ما شده است. امیدوارم یک جایی جبران شود و بتوانیم حقی که داریم را در زمین به آن برسیم؛ دوست ندارم بهانه‌گیری کنم ولی امتیازات زیادی از طریق داوری از دست دادیم و داوران نباید سرنوشت بازی را این گونه تغییر دهند.


سرمربی تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن با انتقاد از عملکرد داوری توضیح داد: در بازی با استقلال بازیکن ما فکش شکست و همه کارشناسان می‌گویند بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد ولی این اتفاق رخ نداد؛ در بازی با سپاهان هم روی یک تکل بازیکن ما اخراج شد که درست نبود و نهایتا جریمه او یک کارت زرد بود. مقابل پدیده هم یک پنالتی حساس ما گرفته نشد و این مسائل در روحیه بازیکنان بالاخره تاثیر می‌گذارد؛ اصفهانیان گفت که در بازی با سپاهان یک پنالتی به سود سپاهان گرفته نشد ولی در بازی با پدیده یک پنالتی ما گرفته نشده ولی هیچ کس به آن حتی اشاره هم نکرد. امیدوارم داوری‌ها بهتر شود و دقت بیشتری داشته باشند و هیچ تیمی از داوری متضرر نشود.
وی در مورد آخرین وضعیت محسن مسلمان گفت: محسن با مصدومیت همسترینگ مواجه بوده و به همین دلیل در دو بازی همراه ما نبود.


سرمربی ذوب‌آهن در مورد استفاده چرخشی از دروازه‌بان مطرح کرد: اعتقاد دارم تا از همه بازیکنان استفاده کنم و یک جایی در لیگ یا حذفی به همه بازی دهم ولی به این سیستم که یک بازیکن در لیگ و یک بازیکن در حذفی بازی کند، اعتقادی ندارم.
وی در مورد سیستم جدید جام‌حذفی که در هر مرحله قرعه‌کشی می‌شود، اذعان کرد: قطعا در جذابیت لیگ اثرگذار است و برخی تیم‌ها به لیگ یکی ها خوردند و برخی‌ها هم مثل ما به یک قرعه سخت خورده اند ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید بتواند همه تیم‌ها را شکست دهد و ما باید از این زاویه به موضوع نگاه کنیم که با یک تیم خوب بازی داریم.
نمازی در مورد عملکرد تیمش در 6 هفته بیان کرد: در فوتبال مالکانه خوب عمل کردیم و در هر 6 بازی ما در لیگ از حریف برتر بودیم ولی بعضی‌ جاها بوده است که نتیجه را از دست داده‌ایم و یکی از عوامل اشتباهات داوری بوده است و یک عامل دیگر این است که خیلی موقعیت ایجاد نکرده‌ایم و روی این موضوع درحال کار کردن هستیم.


وی ادامه داد: در بازی با پدیده 5 و 6 موقعیت خیلی خوب داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم؛ مسعود حسن‌زاده جدا شده است و رضا حبیب‌زاده مصدوم است و تبریزی هم به استقلال رفت که همین مسائل تیم ما را خالی می‌کند.


سرمربی تیم ذوب‌آهن اضافه کرد: به دنبال بازیکن با کیفیت جدید هستیم تا به خط حمله اضافه کنیم و در عین حال بازیکنانی که در خدمت داریم، می‌توانند کیفیت بهتری داشته باشند ولی باید تبدیل به تیمی شویم که ابتدا گل نمی‌خورد و اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توانیم موفق باشیم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده به دلیل تاخیر در پرواز به نشست خبری نرسید.

دیدگاه‌ها