کد خبر : 1553343 | 21 شهریور 1397 ساعت 21:03 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان ۲- شاهین بندر انزلی صفر؛

استقلال خوزستان، اولین صعود کننده جام حذفی

شاگردان داریوش یزدی نخستین تیمی شدند که به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

استقلال خوزستان، اولین صعود کننده جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۵۰ امروز با انجام یک مسابقه آغاز شد که طی آن، تیم استقلال خوزستان در استادیوم غدیر اهواز و در دیداری که جواد رحیم‌زاده قضاوت آن را بر عهده داشت، به مصاف شاهین بندر انزلی رفتند.

 

فرزین گروسیان‌، احمد آل‌نعمه، سید ساسان شیرمردی، میثم کریمی، مهرداد پورابوالقاسم، مسلم معاوی، ناصر فلاوند، ایوب کلانتری، یونس دلفی، محمدرضا مظاهری و مجتبی رمضانی ۱۱ بازیکن ابتدایی استقلال خوزستان در دیدار با شاهین بندر انزلی بودند.

میثم یعقوبی، بابک پورغلامی، میثم پورمیرزایی، سامان عاطفی، ابراهیم حسین‌زاده، نیما ویشگایی، امید کُرزیان، سهیل فیاض، مهیار ابراهیمی‌فر، مصطفی ناصری و سینا وطن‌خواه هم نفراتی بودند که ترکیب تیم شاهین بندر انزلی را برابر استقلال خوزستان تشکیل می‌دادند.

 

در دقیقه ۳۷ این دیدار با خطایی که روی شیرمردی اتفاق افتاد، استقلال خوزستان صاحب یک ضربه پنالتی شد که میثم کریمی آن را تبدیل به گل کرد تا شاگردان یزدی در نیمه نخست به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کنند.

نمایش برتر استقلال خوزستان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد تا این تیم در دقیقه ۶۷ توسط ایوب کلانتری، هافبک با تجربه خود به دومین گل برسد و در نهایت این مسابقه را با پیروزی ۲ بر صفر پشت سر بگذارد و راهی ۱۶ تیم نهایی جام حذفی شود.

 

دیدگاه‌ها