کد خبر : 1553350 | 21 شهریور 1397 ساعت 21:31 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

قائمی: به برد برابر پورتوریکو احتیاج داشتیم

ملی پوش والیبال ایران عقیده دارد که به دست آوردن سه امتیاز دیدار با پورتوریکو اهمیت زیادی داشت که ایران موفق به انجام آن شد.

قائمی: به برد برابر پورتوریکو احتیاج داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی ایران در پایان دیدار با پورتوریکو گفت: بازی خوبی برابر حریف خود داشتیم. برای برد وارد این دیدار شدیم و احتیاج داشتیم تا برنده این مسابقه باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همه بچه ها نمایش خوبی در این دیدار داشتند و تمامی دستورات کادرفنی را به بهترین شکل در زمین مسابقه اجرا کردند و حریف را شکست دادیم.

 

او در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: ما از یک تورنمنت طولانی، فرسایشی و سخت که سطح نه چندان بالایی داشت وارد بازی های تدارکاتی اسلوونی و مسابقات قهرمانی جهان شدیم. آب و هوای اندونزی در بازی های آسیایی، شرجی و امکانات این کشور بسیار پایین بود. در هر حال به هدفمان رسیدیم و با جام قهرمانی، بازی های آسیایی را پشت سر گذاشتیم و حالا باید با بهترین تیم های دنیا بازی کنیم.


قائمی در ادامه گفت: ما به تورنمنت اسلوونی احتیاج داشتیم تا با تیم های سطح بالای دنیا و در حد خودمان بازی کنیم. اگر پیروزی در آن تورنمنت مهم بود قطعا برنده می شدیم ولی هدف ما بازی کردن همه بازیکنان و قرار گرفتن آنها در شرایط بازی بود.

 

قائمی در پایان صحبت های خود در حاشیه این دیدار بیان کرد: ما برنده هر سه امتیاز این مسابقه هستیم که برای ما بسیار مهم بود و مطمئنا می تواند به ما در ادامه راه کمک کند.

 

 

دیدگاه‌ها