کد خبر : 1553389 | 21 شهریور 1397 ساعت 22:00 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

یزدی: اولویت برای ما لیگ است، نه حذفی

سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نسبت به روند این تیم اظهار رضایت کرد.

یزدی: اولویت برای ما لیگ است، نه حذفی

به گزارش ورزش سه، داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از پیروزی تیمش در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی مقابل شاهین انزلی گفت: همه بازی‌های جام حذفی سخت است و تمام تیم‌ها در هر سطحی که باشند برای پیروزی به میدان می‌آیند. ما هم برای پیروز شدن پا به این بازی گذاشتیم. این بازی می‌تواند سومین بازی تدارکاتی ما در این مدت محسوب شود. البته نه اینکه تیم شاهین انزلی حریف تدارکاتی ما باشد چون برنامه‌ریزی ما ۱۰ روزه بود و قرار بود در روز آخر یک بازی تدارکاتی داشته باشیم که این اتفاق با دیدار ما در جام حذفی مصادف شد. بازیکنان ما در این بازی توانستند موارد تاکتیکی را مرور کنند.

او در خصوص شرایط کلی تیمش تا به اینجای لیگ برتر گفت: شرایط ما بعد از شش بازی لیگ‌ نسبت به آماده‌سازی که داشتیم بهتر شده است. بازیکنان در اختیارمان بودند و توانستیم خوب تمرین کنیم و امیدواریم در مسابقات بعدی لیگ بهتر باشیم.

یزدی ترتیب اهمیت مسابقات برای تیمش را اینگونه شرح داد: اولویت ما جام حذفی نیست. اولویت ما لیگ برتر است و امیدوار هستیم در فرصت‌های آتی و با انجام بازی‌های بعدی بتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم. ما به لحاظ عددی امتیازی جمع نکردیم ولی به لحاظ کیفیت، خوب کار کردیم و این مستلزم این است تا در مسابقات امتیازات بیشتری جمع کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای خوزستان باشیم.

وی ادامه داد: در جام حذفی هر مرحله که بالاتر می‌رود حساسیتش بیشتر می‌شود. این موضوع برای ما صادق است و وقتی یک مرحله بالاتر می‌رویم انگیزه ما برای صعود به مراحل بالاتر بیشتر می‌شود و نگاه‌مان جدی‌ترمی‌شود اما اولویت ما در جام حذفی بازی دادن به بازیکنانی است که فرصت بازی کمتری در لیگ برتر به دست آوردند.

سرمربی آبی پوشان خوزستانی در پایان درباره عملکرد داوری گفت: در خصوص آن نمی‌توانم صحبت کنم و نظری ندارم.

دیدگاه‌ها