کد خبر : 1553483 | 22 شهریور 1397 ساعت 13:13 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام حمایت بارسلونا از برگزاری لالیگا در آمریکا

جوزپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این باشگاه از برنامه لالیگا برای برگزاری رقابت ها در آمریکا حمایت می‌کند.

اعلام حمایت بارسلونا از برگزاری لالیگا در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا اعلام کرده که دیدار بارسلونا و خیرونا در ماه ژانویه، اولین بازی لالیگایی خواهد بود که در خارج از مرزهای این کشور و در آمریکا برگزار خواهد شد. در حالی که مخالفت های بسیاری از سوی اتحادیه بازیکنان بیان شده ولی باشگاه بارسلونا از این تصمیم حمایت کرد.

 

 

1332137

 

 

ویوس گفت:" بازیکنان وضعیت باشگاه را درک می‌کنند. آنها می‌دانند که وظیفه باشگاه چیست. آنها می‌دانند که این موضوع نه تنها نیاز بارسلونا، بلکه نیاز لالیگا است. ما فقط در نوکمپ یا سانتیاگو برنابئو بازی نمی‌کنیم، بلکه در تمام سطح جهان بازی می‌کنیم. هواداران ما در سرتاسر جهان حضور دارند. ما معتقدیم که ارتباط با بازار آمریکا از طریق برگزاری این دیدار بسیار مهم است. بازیکنان هم این را درک می‌کنند.

 

در ابتدا نه تنها باشگاه بلکه بازیکنان هم با این تصمیم مخالف بودند زیرا اطلاعات درستی از آن نداشتند. به عنوان باشگاه، ما با بازیکنانمان صحبت کردیم و آنها را از شرایط مطلع ساختیم. صحبت کردیم، جزئیاتی در اختیارشان قرار دادیم و مطلعشان ساختیم که چرا این موضوع ایده خوبی است. آنها به خاطر کمبود اطلاعات مخالف بودند ولی حالا با دریافت جزئیات موافق این تصمیم هستند."

دیدگاه‌ها