کد خبر : 1553563 | 22 شهریور 1397 ساعت 22:19 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم مصالحه کنم اما

دایی: مطمئنا مشکل من و پرسپولیس حل می‌شود

سرمربی سایپا بعد از صعود پردردسر تیمش به مرحله بعدی جام حذفی در خصوص مسائل مختلفی با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

دایی: مطمئنا مشکل من و پرسپولیس حل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی که دو فصل قبل توانسته بود با نفت تهران، قهرمانی در جام حذفی را از آن خود کند، امروز و برابر تیم دسته دومی سردار بوکان به دردسر بزرگی افتاد و در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه توانست این حریف را حذف کند.


او با حضور در نشست خبری درباره این بازی و نتیجه کسب شده گفت: همان طور که قبل از بازی هم در نشست خبری گفته بودم بازی سختی را امروز داشتیم. فکر می‌کنم خودمان این بازی را سخت‌تر کردیم. نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم. اگر ببینید نیمه دوم یکی دو مورد آنها  پنالتی زدند و گل شد. اما ما پنالتی‌مان را تبدیل به گل نکردیم.


علی دایی در ادامه گفت: آنها بعد از گل حریف به ندرت به زمین ما می‌آمد و بازی در اختیار ما بود. بازیکنان بوکان مردانه جنگیدند و کار کردند. ما هم باید بهتر از اینها بازی می‌کردیم و این دیدار به وقت اضافه نمی‌کشید. خدا را شکر می‌کنم به مرحله بعد راه پیدا کردیم.


سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که تیمش آسیایی است و چه تدابیری در نظر گرفته تا در سه جبهه موفق عمل کنند گفت: مطمئنا دوست داریم امسال جام حذفی و لیگ را ببریم و در پلی‌آف هم موفق شویم. برای این موضوع هم کار می‌کنیم. امروز چند بازیکن را به دلیل مصدومیت نداشتیم و نتوانستیم از آنها سود ببریم. اما اگر می‌خواهیم به اهداف بزرگمان برسیم تیم ما باید بهتر از این کار کندو بیشتر تمرین کنیم و به راحتی در زمین اینقدر موقعیت‌ها را از دست ندهیم.


علی دایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا با توجه به طلبش او را مقابل هواداران قرار دهند و چه تصمیمی در اینباره خواهد گرفت گفت: درباره این مسئله صحبت نمی‌کنم. 4 سال است که درباره آن صحبت کردم. خودم پیگیر این قضایا نیستم و وکیلم کارها را انجام می‌دهد و همیشه دوست داشتم با پرسپولیس مصالحه کنم و در این 4 سال هم این موضوع را نشان دادم، الان هم دوست دارم. از نظر ما مشکلی وجود ندارد متاسفانه مشکل ایجاد می‌کنند که مطمئنا این هم حل می‌شود.


سرمربی سایپا درباره هواداران بوکان و نقش آنها در تیم سردار بوکان گفت: هوادار سرمایه فوتبال است. تیم من در زمین خودم هوادار ندارد. این هواداران دلگرمی زیادی به تیم و کادر فنی می‌دهند. بوکان با این هواداران می‌تواند دسته دوم را بهتر از این تمام کند و شاهد یک تیم فوتبالی از این خطه بعد از مدت‌ها در لیگ برتر باشیم.

دیدگاه‌ها