کد خبر : 1553564 | 22 شهریور 1397 ساعت 22:28 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان سایپا دلیل نیمکت‌نشینی‌اش را توضیح داد

شرایط بازی فیکس در تیم علی دایی

دروازه‌بان سایپا بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی بازگشت و شاهد پیروزی تیمش مقابل سردار بوکان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی بود.

شرایط بازی فیکس در تیم علی دایی

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح زاده، دروازه‌بان باتجربه سایپا در پایان جدال با تیم سردار بوکان گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم. یک وقت بازی‌ها گره می‌خورد و این بازی هم همینطور بود. اگر پنالتی را می‌زدیم روند بازی تغییر می‌کرد اما این اتفاق باعث شوک بین بازیکنان ما شد. خیلی موقعیت داشتیم ولی دروازه بان و خط دفاعی‌شان عملکرد خوبی داشتند.


دروازه‌بان سایپا درباره نگرانی‌هایی که در خصوص حضور این تیم در لیگ قهرمانان با توجه به عملکرد امروزشان وجود داشت گفت: ما در لیگ چهارم جدول هستیم و شرایط خوبی داریم. اما همانطور که گفتم این بازی گره خورد. این نوید را می‌دهیم که در آسیا آبرومند بازی کنیم.


وی درباره جدایی اخباری و اینکه همچنان در جمع نارنجی پوشان نیمکت نشین است گفت: به نظرم در تیم علی دایی کسی نمی تواند ادعای فیکس شدن داشته باشد. من پارسال خوب بازی کردم و فیکس بودم اما امسال یک بازی بد بودم و نیمکت نشین شدم. در تیم علی دایی هر کس خوب باشد و خوب تمرین کند می تواند فیکس باشد. من در بازی با پیکان نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و اینطور نیست که در تیم علی آقا بد بازی کنی و فیکس باشی. گلر جوان ما هم آینده دار است و امیدوارم بتواند آینده درخشانی در کنار رقابت با هم داشته باشیم.

دیدگاه‌ها