کد خبر : 1553731 | 23 شهریور 1397 ساعت 18:37 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

ارزانی: فکر می کردم خبر درگذشت شوخی است

تاکنون جرات نکردم با خانواده مجید صحبت کنم

همبازی و دوست نزدیک غلام نژاد می گوید او علامتی مبنی بر اینکه مشکل قلبی دارد نداشته است.

تاکنون جرات نکردم با خانواده مجید صحبت کنم

به گزارش "ورزش سه"، محسن ارزانی از جمله بازیکنانی بود که رفاقت نزدیکی با مرحوم غلام نژاد داشت. او که سال ها با این بازیکن در یک تیم حضور داشت درباره اینکه گفته می شود وی قبلا ناراحتی قلبی داشته گفت: این را دقیق نمی دانم اما دو فصل قبل زمانی که ما در بوشهر هم تیمی بودیم چون در یک ساختمان زندگی می کردیم یک روز دیدم ناراحت است و از او سوال کردم که چه شده است و مجید گفت دیشب حالم بد شده بود که با پزشک شاهین بوشهر تماس گرفتند و بیمارستان رفتند. بعد از آزمایش هایی که او انجام داد گفتند چیز خاصی نیست و شاید استرس و اضطراب بوده و تشخیص خاصی ندادند. بعد از آن هم ما باز با هم در ارتباط بودیم و فصل بعدش هم برای بندرعباس بازی کرد و مشکل خاصی پیش نیامد اما متاسفانه این اتفاق افتاد دیگر.


او در این باره ادامه داد: من پیش مجید نبودم که دقیق به شما بگویم که مشکلش چه بوده حتی جرات نکردم با خانواده اش صحبت کنم و شرایطشان را درک می کنم. ابتدا فکر می کردم این خبر شوخی است و همه دارند مسخره بازی درمی آورند اما متاسفانه واقعیت داشت (گریه) واقعا نمی دانم چه بگویم (گریه) خیلی این ضایعه دردناک است، دیگر مجید در کنار ما نیست و چیزی هم نمی شود گفت.


ارزانی درباره رفاقت خود با غلام نژاد ادامه داد: پارسال با هم بازی رو در رو داشتیم اما در بازی با شهرداری بندر و شاهین مجید در میانه بازی زانوش درد گرفت و بعد بازی گفتم چی شده گفت یک کم زانوم درد می کند و دیگر بازی های فصل را از دست داد. من بعد از بازی ها به مجید گفتم بیا تهران تا زانویت بهتر شود اما گفت نه بندرعباس می مانم چون با همسرم یک باشگاه وزنه گرفتیم و با همدیگر کار می کنیم و در آنجا ماندگار شد.


او در پایان گفت: از تیم ملی جوانان با هم هستیم، با هم به سایپا آمدیم و چند سالی با هم در این تیم بازی کردیم. باعث و بانی بوشهر آمدنش من بودم و از مجید خواستم که به شاهین بیاید تا باز با هم همبازی شویم.

دیدگاه‌ها