کد خبر : 1553994 | 24 شهریور 1397 ساعت 19:31 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

از همه نارنجی پوشان عذرخواهی می کنم

عباسیان: باعث شدم بازیکنان 120 دقیقه بدوند

هافبک سایپا می گوید از دست دادن پنالتی در فوتبال اتفاقی طبیعی است اما از اینکه باعث شدم بازیکنان 120 دقیقه بدوند از همه آنها عذرخواهی می کنم.

عباسیان: باعث شدم بازیکنان 120 دقیقه بدوند

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان به عنوان یکی از بازیکنان تیم سایپا در دیدار این تیم در جام حذفی برابر سردار بوکان به میدان رفت. عباسیان که در این بازی یک ضربه پنالتی از دست داد درباره این موضوع گفت: گل نشدن پنالتی در فوتبال امری طبیعی است و این را همه می دانند. اما واقعا از اینکه آن توپ گل نشد و بچه ها مجبور شدند 120 دقیقه پرفشار را مقابل حریف بازی کنند تا تیم سردار بوکان را شکست بدهند، از همه آنها عذرخواهی می کنم.


او ادامه داد: همه فکر می کردند چون سایپا با یک تیم لیگ دویی باز دارد کار آسانی خواهد داشت اما چنین بازی هایی واقعا سخت تر از بازی با تیم های لیگ برتری و حتی برابر تیم های صدرنشین جدول است چون تیم هایی اینچنینی فقط برای اثبات خودشان مقابل حریفان به میدان می روند و هرچه در توان دارند می گذارند تا به چشم بیایند. از اینکه توانستیم تیمی مثل سردار بوکان که یک تیم قدرتمند بود را شکست دهیم خیلی خوشحالم اما باز هم بابت اتفاقی که در دقایق ابتدایی رخ داد و باعت سخت شدن کار بازیکنان تیم شد عذرخواهی می کنم. بالاخره رخ دادن اتفاقاتی از این دست در فوتبال طبیعی است.


عباسیان درباره مسئله مالی خود با تیم سابقش یعنی پدیده خراسان گفت: مبلغی از پدیده طلب دارم که هفته هاست باشگاه امروز و فردا می کند و با این حال هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است و با احترامی که برای این تیم قائل هستم اگر خبری از پرداخت مطالباتم نشود ناچارم از راه قانون این موضوع را پیگیری کنم.


هافبک گلساز نارنجی پوشان درباره حریف پیش روی خود و تیمش گفت: درست است تغییراتی در نفت مسجدسلیمان رخ داده است اما آنها را نباید دست کم گرفت، به نظرم هیچ تیمی را نباید در لیگ برتر دست کم گرفت و هیچ بازی آسانی در فوتبال وجود ندارد، نمونه اش همین بازی ما با سردار بوکان به نظر دیگران آسان بود اما وقتی به میدان می روید و دوندگی و انگیزه تیم مقابل را می بینید متوجه می شوید که دست کم گرفتن حریف کاری بس اشتباه است. آنها با شوکی که به تیمشان وارد شده مطمئنا مقابل ما یک بازی خوب را به نمایش خواهند گذاشت.

 

دیدگاه‌ها