کد خبر : 1554097 | 25 شهریور 1397 ساعت 09:54 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوپر گل روبن در شب برتری شاگردان کوواچ(عکس)

در بازی دیشب بایرن مونیخ مقابل لورکوزن، بایرنی‌ها ابتدا از حریف عقب افتاده و سپس بازی را به تساوی کشیدند تا اینکه آرین روبن با یک ضربه‌ی والی استثنایی تیمش را پیش انداخت تا در نهایت بایرن با نتیجه‌ی 3-1 به پیروزی برسد.

به گزارش "ورزش سه"،  درحالیکه در دقیقه‌ی پنجم بازی وندل بازیکن لورکوزن پشت ضربه‌ی پنالتی ایستاد، پنالتی‌ای که دو بار تکرار شد و در نهایت وارد دروازه‌ی بایرن شد، بازیکنان نیکو کوواچ که خیلی زود شوکه شده بودند موفق شدند به بازی برگشته و در نهایت با اختلاف دو گل حریف خود را با یک شکست از استادیوم آلیانس بدرقه کنند. از میان گلهای بایرن اما گل آرین روبن، وینگر کهنه‌کار این تیم زیبایی خارق‌العاده‌ای داشت.


بعد از شوک وارد شده به بایرن در دقیقه‌ی پنجم، کورنتین تولیسو ملی‌پوش فرانسوی بایرن در کمتر از 5 دقیقه بازی را به تساوی کشاند تا بایرن بار دیگر امیدوار شده و به بازی برگردد.


در دقیقه‌ی نوزده اما نوبت به بایرن رسید تا از حریف خود پیشی بگیرد. دفع ناقص توپ توسط لورکوزنی‌ها باعث شد آرین روبن فرصت‌شناس خود را به سرعت به توپ رسانده و با یک ضربه‌ی والی بسیار زیبا و زهردار، توپ را از بالای سر لوکاس هرادکی دروازه‌بان لورکوزن وارد دروازه کند. خوشحالی بازیکنان بایرن از این گل اما خیلی طولانی نبود چرا که چند دقیقه بعد از این گل زیبای روبن، کورنتین تولیسو از ناحیه‌ی زانو مصدوم شده و مجبور شد بازی را ترک کند. با اینحال بازیکنان بایرن کنترل بازی را حفظ کردند تا در آخرین دقیقه‌ی بازی با گل خامس رودریگز، حریف‌شان را با نتیجه‌ی 3-1 از استادیوم آلیانس آرنا بدرقه کنند.

 

1336628

 

1336627

دیدگاه‌ها