کد خبر : 1554430 | 26 شهریور 1397 ساعت 14:18 | 106.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق تلخ برای ستاره ایرانی بروژ

کاوه رضایی جدال با دورتموند را از دست داد

بازگشت به ترکیب بروژ در جدال جمعه شب برابر لوکرن باعث شد تا مصدومیت ستاره ایرانی تشدید و مانع حضور او در بازی های فردا شب لیگ قهرمانان شود.

کاوه رضایی جدال با دورتموند را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی ستاره پنج میلیون یورویی باشگاه بروژ در شرایطی جمعه شب بعد از نزدیک به دو هفته غیبت در تمرینات به ترکیب اصلی این تیم برابر لورکرن در هفته هفتم ژوپیرلیگ رسید که حضور 74 دقیقه ای این بازیکن باعث تشدید آسیب دیدگی و اتفاقی ناگوار برای او و کادر فنی بروژ شد.


قهرمان بلژیک فرداشب در اولین بازی از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جان بریدل میزبان بروسیادورتموند آلمان خواهد بود از همین رو انتظار می رفت کاوه رضایی انتخاب اول ایوان لکو سرمربی بروژ در خط حمله باشد. در فاصله یک روز تا این بازی رسانه های بلژیک خبر شوکه کننده ای منتشر و از مصدومیت دوباره ستاره ایرانی خبر دادند.


به نوشته Het Laatste Nieuws، باشگاه بروژ مجبور است بدون کاوه رضایی به مصاف دورتموند برود. مهاجمی که از شارلروا جدا و راهی مشکی آبی پوشان شد جمعه شب در برابر لوکرن به ترکیب بازگشت  اما دوباره آسیب دید تا غیبت این بازیکن در تمرینات روزهای گذشته عملا او را از فهرست بازی اول بروژی ها در لیگ قهرمانان اروپا خارج کند.


کاوه رضایی با مشکلاتی که در مچ پای راست داشت از حضور در اردوی تیم ملی هم انصراف داد تا به فیزیوتراپی و درمان آسیب دیدگی خود بپردازد. اما حضور او در بازی آغازین هفته هفتم ژوپیرلیگ مقابل لوکرن دوباره این آسیب را تشدید کرد تا کاوه در یکی از مهمترین چالش های این فصل خود به راحتی حضور در معتبرترین تورنمنت باشگاهی در قاره سبز را از دست بدهد.


رسانه های بلژیک با اشاره به این شوک برای بروژی ها از وسلی مورائس و امانوئل دنیس به عنوان آلترناتیوهای کاوه رضایی مقابل دورتموند نام برده اند که ایوان لکو سرمربی کروات نام آنها را در برنامه های تاکتیکی خود در سیستم 2-3-5 مقابل دورتموند گنجانده است. دو مهاجمی که با ورود کاوه رضایی در آخرین روزهای پنجره تابستانی جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده بودند.

 

1337149

 

باشگاه کلوب بروژ بلژیک هم لیست ۲۱ نفره این تیم در دیدار فردا شب مقابل دورتموند آلمان را اعلام کرد که نام کاوه رضایی به دلیل مصدومیت در آن دیده نمی‌شود.

 

دیدگاه‌ها