کد خبر : 1554725 | 27 شهریور 1397 ساعت 12:13 | 67.7K بازدید | 0 دیدگاه

منشا؛ پس از جنگ 100 دقیقه ای (عکس)

منشا شب گذشته خوب جنگید، بسیار دوید و از موقعیت گلش بهترین استفاده را برد تا ثابت کند می تواند مهره ای قابل اتکا باشد.

منشا؛ پس از جنگ 100 دقیقه ای (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ارکان پیروزی پرسپولیس در مقابل الدحیل گادوین منشا بود. او که به خاطر محرومیت سیامک نعمتی به ترکیب اصلی راه یافته بود از همان ابتدا موثر ظاهر شد و اگر بدشانس نبود، می توانست در دقایق ابتدایی مسابقه پرسپولیس را پیش بیاندازد اما شوت استثنایی اش به تیرک دروازه خورد.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا مقدار دوندگی بازیکنان را نشان نمی دهد که اگر آمار چنین پارامتری را منتشر می کرد، می شد به ارزش های کار گادوین منشا بیشتر و بیشتر پی برد. او مثل دیگر بازیکنان پرسپولیس به عقب بر می گشت در فرآیند دفاعی به مدافعان یاری می رساند و پس از تصاحب توپ به همراه عالیشاه، علیپور و رسن همچون جنگجویان یک نبرد به سمت قلعه دشمن حرکت می کرد.

 

 

از نمایش گادوین مقابل الدحیل هرچه بگوییم کم است؛ نمایشی همچون بازی رفت و برگشت برابر الاهلی، چیزی که می توان خلاصه اش را در گل سوم پرسپولیس دید. جایی که ستاره سیه چرده با سماجت و خوش شانسی توپ را گرفت و سپس با دریبلی فراتر از باور لکونته را از پیش رو برداشت و بعد قرمزها را به آغوش هم فرستاد.

 

منشا در لیگ هرگز عملکرد این چنینی نداشته و این بسیار ناامیدکننده است. پرسپولیس حداکثر در آسیا 14 بازی انجام می دهد و حضور بازیکنی نظیر منشا می تواند کار آن ها را به پیش ببرد اما او باید در 30 بازی لیگ برتری نیز همین طور موثر، پرتلاش، دونده و جنگنده باشد تا همچنان در پرسپولیس بماند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها