کد خبر : 1554749 | 27 شهریور 1397 ساعت 13:35 | 101.2K بازدید | 0 دیدگاه

خروج فرشید اسماعیلی از رقابت پاس گل

فریاد ژاوی هرناندس علیه نزدیکترین رقیب!

هافبک استقلال در بازی تیمش برابر السد موفق تر از یکی از بهترین پاسورهای تاریخ فوتبال دنیا بود اما رویای رسیدن او به عنوان آقای پاس گلی آسیا در این مسابقات به پایان رسید.

فریاد ژاوی هرناندس علیه نزدیکترین رقیب!

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا یکی از ارکان صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی بود، بازیکنی که تا قبل از بازی شب گذشته و با وجود محرومیت از بازی اول دور گروهی با 4 پاس گل در رده دوم بهترین پاسورهای آسیا قرار داشت و شفر برای بازگرداندن نتیجه بازی روی درخشش او حساب ویژه ای باز کرده بود.


نکته مهم این که سایت AFC پیش از بازی رفت استقلال- السد با مقایسه عملکرد ژاوی و فرشید اسماعیلی به عنوان مغز متفکر دو تیم پرداخته بود و مدعی شده بود برنده این دوئل می تواند باعث صعود یکی از دو تیم به مرحله نیمه نهایی شود.


در بازی رفت و در شبی که استقلال نمایش دور از انتظاری داشت ژاوی پاس گل دوم را به بغداد بونجاح داد تا در تعداد پاس گل با هافبک شماره 8 استقلال برابر شود.

 


اما در بازی برگشت این فرشید اسماعیلی بود که توانایی های خود را به رخ یکی از بهترین پاسورهای تاریخ فوتبال جهان کشید و در شبی که ژاوی در محاصره خط هافبک استقلال گرفتار شده بود، پاس گل دوم تیمش را به تبریزی داد، پاس گلی که منجر به جبران نتیجه بازی رفت نشد و در نهایت آبی ها وداع تلخی با این بازی ها داشتند.


در شبی که به گفته شفر ژاوی با اعتراض های پرتعداد خود به داور باعث اخراج چشمی شد، فرشید اسماعیلی در زمین فوتبال توانایی های خود را نشان داد و موفق شد استقلال را تا آستانه بازگرداندن به بازی جلو ببرد.


اسماعیلی با پاس گلی که دیشب داد با کیم شین ووک از جونبوک موتورز کره جنوبی در عدد 5 در صدر جدول برابر شد اما این بازیکن کره ای می تواند آمار خود را در بازی های بعدی بهتر کند اما با پایان کار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، رویای ستاره جوان این تیم هم برای رسیدن به عنوان بهترین پاسور آسیا به پایان رسید.

 

1337367


اسماعیلی که این روزها توانسته به عنوان یک ستاره نام خود را مطرح کند، حالا باید به فکر لیگ برتر باشد و کمک کند رویای چهارمین قهرمانی آبی ها در این مسابقات را محقق کند.


عکس: رضا سعیدی پور

 

دیدگاه‌ها