کد خبر : 1555308 | 30 شهریور 1397 ساعت 16:01 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

نساج‌های قدیمی در مهمترین بازی هفته

رقابت فکری ـ دست نشان در زمین سبز

محمود فکری و نادر دست نشان دو بازیکن سابق تیم نساجی هستند که به هیچ وجه نمی شود آنها را با یکدیگر مقایسه کرد الی در مساله مربیگری و صعود تیم هایشان از لیگ یک به لیگ برتر.

رقابت فکری ـ دست نشان در زمین سبز

به گزارش ورزش سه، نادر دست نشان در حال حاضر سرمربی مس کرمان است و این احتمال وجود داشت که مسی ها فکری را به جای او به عنوان سرمربی این فصل استخدام کنند. در عین حال دست نشان هم باتوجه به سابقه خوبش در لیگ یک مربی ای است که ممکن است در هر تیمی کار کند حتی بوشهر که بیشترین فاصله را با محل تولد او قائمشهر دارد. 


این دو بازیکن سابق نساجی که در دوران فوتبال راه های مختلفی را رفته اند هر دو خارج از قائمشهر موفقیت های بزرگی در مربیگری داشته اند اما افتخارات بازیگری نادر معطوف است به بازی ها و گلزنی اش در نساجی؛ در حالی که محمود فکری با خروج از قائمشهر به استقلال آمد و بعدها تبدیل به یکی از بهترین هافبک های دفاعی ایران شد و با بازوبند کاپیتانی از استقلال و تیم ملی کنار رفت. 

 

1338141


این دو که آشکارا قطب های متفاوتی در مربیگری محسوب می شوند فردا در یک مسابقه حساس از لیگ دسته اول در بوشهر با تیم های باشگاهی شان شاهین و مس کرمان مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت.

 

مس بعد از شروع ضعیف این فصل با 9 امتیاز تیم دوم جدول رده بندی است و اگر صدرجدول را می خواهد باید فردا تیم محمود فکری را شکست بدهد. البته خود شاهین هم تیم دست و پا بسته ای نیست و به پیروزی در این بازی خانگی دل بسته تا با 8 امتیاز حضور خود را در جمع مدعیان اعلام کند. 

 

1338149


مسابقه این دو تیم بدون شک زیبا و جذاب خواهد بود بخصوص اینکه دو نیمکت پرحاشیه و پرسروصدا در دو سوی میدان قرار دارند که کاملا به ریزکاری های یکدیگر آشنا هستند. هنوز یادم نرفته که سال گذشته نبرد این دو مربی در نفت مسجدسلیمان و ملوان در مسجدسلیمان چه جنجالی به پا کرد.

 

دیدگاه‌ها